Gå til innhold

Hvor i Oslo bor du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Langs linje 2 Ellingsrudåsen her også :D Par holdeplasser fra Tveita.

Men Kampen er mitt drømmested :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

OBOS-leilighet på Oppsal her.

Og til dere som ikke liker T-banen, den er da ikke såå ille. Synes faktisk det er mye verre å ta busser som sjelden kommer når de skal.

Skrevet

Til informasjon er Søndre Nordstrand er en bydel som består av Mortensrud, Bjørndal, Holmlia, Hauketo, Prinsdal og sikkert noen flere steder også! :tunge1:

Skrevet

Bor på furuseth, men er på jakt efter noe nytt. :lol:

Skrevet

Jeg bor på åsen i oslo, nært skogen... :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet
OBOS-leilighet på Oppsal her.  

Og til dere som ikke liker T-banen, den er da ikke såå ille. Synes faktisk det er mye verre å ta busser som sjelden kommer når de skal.

Jo det er den. Tettpakket med folk i morgen-/ettermiddagsrushet, sittende og glane rett i fleisen på medpassasjer, kjedelig og den samme utsikten hver tur, skitne vogner, skitne og grå stasjoner, grå og sure mennesker...

Skrevet

Hei. Helt ny her, så dette blir mitt første innlegg.

Ble litt nysgjerrig når jeg leste at candyfloss bor langs linje 2, for det gjør jeg og. Så da lurer jeg på om det er bilde av deg? Synes du ser kjent ut, uten at jeg kjenner deg på noen måte.

T-banen er kjeeeedelig synes jeg... Sitte å glo i løse lufta :o

Gjest Candyfloss
Skrevet
Hei. Helt ny her, så dette blir mitt første innlegg.

Ble litt nysgjerrig når jeg leste at candyfloss bor langs linje 2, for det gjør jeg og. Så da lurer jeg på om det er bilde av deg? Synes du ser kjent ut, uten at jeg kjenner deg på noen måte.

T-banen er kjeeeedelig synes jeg... Sitte å glo i løse lufta :o

bor østover... du også eller? :D

Gjest Candyfloss
Skrevet

samme her.... :o :o

så spennende...! får nesten sende deg en liten pm jeg da når jeg får tid..eller kanskje du meg?? Kanskje vi kjenner hverandre?? Å, guri, så gøy... :P:lol:

Skrevet

Pussig at du skulle bo her da... For hvis du er den jeg tror du er, så er du en del yngre enn meg. Men det er jo litt moro for det da. :blunke:

Skrevet

Til informasjon er Søndre Nordstrand er en bydel som består av Mortensrud, Bjørndal, Holmlia, Hauketo, Prinsdal og sikkert noen flere steder også! :tunge1:

Jau,stemmer helt det, bor selv på Mortensrud :wink:

Gjest Candyfloss
Skrevet
Pussig at du skulle bo her da... For hvis du er den jeg tror du er, så er du en del yngre enn meg. Men det er jo litt moro for det da. :blunke:

Hvem er det du tror jeg er da? :D

Skrevet

Bare ei jeg har sett her oppe. Men det er hvis avartan din er deg altså, ellers er det jo umulig for meg å vite. (Jobber du? I salong?)

Skrevet

Jeg flyttet til Ullevål Haveby i våres og trives supergodt her!

Gjest tidligere bruker
Skrevet

Jeg bor ikke så langt fra Mortensrud....

Skrevet

Kanarifu'l i Vål'enga-land :-?

Gjest lurven
Skrevet

Vi er naboer vi da! :)

Kollegaen din kan si hva han vil - jeg bor på Sofienberg!

sofienberg er eget sted ja :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...