Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle sette opp noen små belønninger for meg selv når jeg har klart å nå delmål i slankingen min, i håp om at dette kan pushe meg litt ekstra. Men hva kan disse belønningene være? Det kan ikke være altfor dyrt siden jeg er student, det kan jo ikke være mat (type spise på god restaurant) og i alle fall i begynnelsen kan det jo ikke være klær siden disse forhåpentligvis blir for store etter hvert. Samtidig må det jo være noe som er litt spesielt, slik at jeg får litt driv for å oppnå belønningen. Har selv tenkt på frisørtime med full pakke, noen andre som har noen gode forslag?

(Dere kan gjerne flytte tråden hvis dere syns den er OT, men kunne ikke helt finne ut hvor ellers jeg skulle legge den)

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Kjøpe deg noe fint nytt treningstøy kanskje? Da blir det jo straks mer gøy å gå på trening (syns jeg i alle fall).

Ellers kan du jo se litt rundt på dine favorittnettbutikker og se deg ut noe du ønsker deg for så å bestemme deg for at du kan kjøpe det etter du har nådd målet ditt.

Av ting som i alle fall ikke er så kostbare syns jeg alltid det er luksus med en ny bodylotion som lukter godt..

Skrevet

Sko og vesker er uavhengige av størrelse :lur:

Skrevet

Aromaterapi, hudpleie og den slags :)

Skrevet
Aromaterapi, hudpleie og den slags :)

:jepp:

Og fotpleie!

Skrevet

Legg til side 300-500 kr pr kg du går ned. Dermed kan du selv bestemme når du ønsker å belønne deg selv. Vurderer dette selv som motivering.

Forslag til hva du kan belønne deg med:

-Tannbleking. Blir lettere å holde tennene hvite dersom man har endret kostholdsvanene.

-Nye løpesko. Når en blir lettere så belastes kroppen anderledes. Invester i nye, bedre sko.

-Makeup kurs med fargeanalyse. Du er lettere og kanskje huden ser bedre ut? Tid for makeover! ;)

( -Spa reise til Island dersom du har valgt å spare opp til kun èn ting. )

Skrevet

Om du har ein hobby, kan det jo vere hyggeleg å unne seg noko nytt utstyr til den etter oppnådde mål?

Elles har nytt treningstøy fungert veldig bra for meg. Og då må du jo bruke det i framtida også, for ikkje å ha kasta vekk pengane. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...