MonicaØH Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Hei. Er det noen som har noen ideer til en morsom trening? Jeg har kneproblemer, så jeg kan ikke løpe, jogge eller gå så særlig. Jeg vil gjerne trene mage og bein Helst ikke noe som belaster knærne mine særlig. Er det noen som er eksperter på sånt?
Gjest Papirkurven Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Svømming? ellers er jeg veldig interessert i tips selv!
Inx Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Svømming? ellers er jeg veldig interessert i tips selv! Svømming burde jo være innertier
Essie_ Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Mine favoritter er spinning og svømming. Spinning vil kanskje belaste knærne dine en del - selv om det er mye bedre enn løping f.eks.. Svømming er jo perfekt hvis du ikke vil belaste knærne.
Scream Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 vet ikke om du ser på det som morsomt, men ellipsemaskin er veldig skånsomt for knærne har selv hatt problemer med knærne, men har ikke merket noe til det etter jeg har trent en del på den.
Pingting Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Hiver meg på her, har et slitsomt kne selv og har vurdert å kjøpe ellipsemaskin når jeg har råd og plass.
Sekretæren Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Slenger meg på ellipsefanklubben Ellers vil det kanskje være en idé å få kyndig hjelp på et treningsstudio av en som kan sette opp en skånsomt styrkeprogram, som kan styrke knærne dine. Har man slarkete knær, er det fint å få litt muskler for å beskytte
Gjest Shelob Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Kampsport. Belaster hele kroppen. Ikke knærne spesielt. Litt avhengig av hvilken gren. Har drevet med jiu-jitsu og taekwondo og begge deler har vært supergøy. Hvis du liker å slå og sparke litt.
MonicaØH Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har betennelser(de vil ikke helt ordentlig bli borte), leddbåndsfeil og slitasje ser dere. Derfor kan jeg ikke ha belastninger for knærne. Tenkte på å trene hjemme selv, hvis ikke hadde jeg reist på treningsstudio allerede Sleng på flere tips!
Nausicaä Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Svømming er helt utrolig kjedelig! fraam og tilbake, fraaaaam og tilbaaake. Svømmer som trening selv, men det er ikke "gøy". Om du er en av de som synes dansing er morsomt, kan kanskje dance dance revolution (ddr) være noe. Om du bor et sted som har sånt. Spilltrening er alltid gøy
MonicaØH Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har ikke noe sted å svømme, så det blir litt vanskelig. Nærmeste badesenter er 45 min unna Kjipt Vanlig pushups og situps funker jo, men det er jo så kjedelig
Fluffie Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Hvis du liker aa trene hjemme kunne du kanskje tenke paa aa proeve noe som yoga eller pilates, og velge bort oevelser som belaster knaerne for mye (det finnes baade boeker og dvd'er som du kan bruke). Evt se om de har noen kurs i naerheten?
Lancelot Skrevet 27. mai 2009 #16 Skrevet 27. mai 2009 Rulleskøyter(er nok ikke så kne-vennlig), badminton, frisbee, roing, pilates, ellers finner du alt du trenger av øvelser på Yoga og Pilates på youtube.
MonicaØH Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 27. mai 2009 Er det noen av dere som driver med Yoga- eller Pilates-øvelser som funker bra for mage og lår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå