Gå til innhold

*sukk* Mascara som ikke drysser?

Anbefalte innlegg

Gjest Virvel
Skrevet

Er så lei av dryssete mascaraer nå... Trodde jeg forelsket meg i den vannfaste fra Bodyshop (er ellers veldig fornøyd med all sminken derfra), den gir flotte vipper og er lett å få av, noe som er viktig for meg som bruker linser... Ikke moro å få vannfast mascara på en linse! icon_rolleyes.gif Men den drysser litt...den også...jeg begynner å bli litt lei av å prøve meg frem (blir jo dyrt i lengden).

kitchenwitchhoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: kitchenwitch den 2002-04-19 23:38 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Bodyshop sin vannfaste mascara.

Den drysser så pittelite at det får jeg bare godta. Har prøvd så mange andre mascara'er som jeg ikke har vært fornøyd med.

Så denne får holde. icon_smile.gif

12

Gjest Tristessa
Skrevet

Hva med hverdagsmascaraen til Body Shop? Denne drysser ikke, og er mye lettere å få av. Har udelt positive erfaringer med denne! Grei pris har den og...12

Skrevet

prøv den gråe waterprrof fra maybelline,den

er veldig bra

Skrevet

Jeg bruker "100% waterproof mascara" fra "Rimmel".

Den er veldig bra og drysser ikke! icon_smile.gif

12

Gjest Virvel
Skrevet

...kanskje det bare er jeg som er forferdelig kresen icon_rolleyes.gif12

Skrevet

Tror mascaraer som ikke er vannfaste drysser mindre. Såkalte tårefaste sitter godt de også. Jeg liker lancome sine mascaraer kjempegodt. Har ikke opplevd at de drysser. Den nye fra Maybelin er også bra syns jeg.

(Forresten har mascara en "levetid" på ca 3 mnd)

Smil icon_smile.gif

Skrevet

Unn deg Kanebos 38* mascara. Den drysser ikke, er lett å påføre, gir vakre vipper og er lett å fjerne (man bruker bare varmt vann!). Den er vannfast i vann som er kaldere enn 38 grader. Jeg har brukt linser i mange år, og er kjempefornøyd med Kanebo!1212[ Dette Innlegg er endret av: Rampoline den 2002-04-27 19:35 ]

Gjest Virvel
Skrevet

Joda, det blir Kanebo neste gang jeg kjøper mascara, har planer om å prøve den, men jeg tenkte jeg skulle høre om det var noen som hadde noen andre tips også icon_wink.gif

Hvor mye koster forresten 38*?

kitchenwitchhoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: kitchenwitch den 2002-04-27 20:16 ]

Skrevet

kanebo er best. kunne ikke falle meg inn å bruke noen annen mascara lenger.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har nå gått over til Kanebo 38* Maskara.

Den koster 165 kr.

Anbefales på det sterkeste icon_smile.gif 12

• 1 år senere...
Skrevet

volume effect mascaraen fra YSL er best syns jeg :D

Skrevet

Jeg har alltid vært "utro" mot mascarene mine, men ikke etter at jeg kjøpte "more than mascara" fra Estee Lauder. Er kjempefornøyd, og det er mine linsefølsomme øyne også!! Ikke drysser den heller, og lett å få av!!

Skrevet

Jeg bruker "lash doubling mascara" fra Clinique og er veldig fornøyd med denne- den drysser ikke. (jeg bruker også linser, så det er viktig!)

Skrevet

Faktisk har jeg hatt samme problemet, og jeg har prøvd

forskjellige merker og pris klasser.. (ja t.o.m Kanebo)

Den jeg bruker nå, som jeg er mest fornøyd med

er faktisk Cils Vertige Ultra Volume

(fra Couleurs Nature :o Yves Rocher)..

Nemlig...

Skrevet

Sverger til den nevnte mascaraen fra Kanebo!!!

Har prøvd det meste, både av billig og dyrt, men jeg

kommer alltid tilbake til den.

Skrevet

Den mascaraen jeg er mest fornøyd med er Kanebo 38*, men det er egentlig mest fordi den er så enkel å få av og fordi det ikke sitter igjen mørke streker inntil vipperøttene når du vasker den av.

Men jeg synes Kanebo kan drysse ganske mye, det er faktisk det største minuset med den, synes jeg :roll: Det er faktisk den mascaraen jeg har brukt som har drysset mest......... :roll:

Lillian

Gjest gjesta
Skrevet

Etter at jeg oppdaget Kanebo 38 har jeg kun brukt den, og kommer heller ikke til å bytte med det første.

Lett å ta på, ser flott og naturlig ut og drysser ikke. Superduperbra!

Gjest Virvel
Skrevet

Ser det er godt over et år siden jeg startet denne tråden nå, så jeg har for lengst forelsket meg i Kanebo 38 °C, jeg også. :) Den drysser minimalt. Beste jeg har vært borti til nå, også er den så deilig enkel å få av igjen. Ahhh. :hjerte:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg bestilte en AVEDA mascara fra LookFantastic.com, den beste mascaraen jeg noengang har hatt. Den lukter faktisk roser... farge: espresso...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...