Pinheiro Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Meg og kjæresten skal flytte for oss selv, mangler kun leiliget, men alt tar tid. Fortiden bor vi hos moren min, vi har tenkt og sette opp budsjett. Vi skal ha felles. Vi har snakket sammen om å sette en viss sum i uka som vi kan bruke på oss selv. Men ikke kommet frem til noe svar. Derfor trenger jeg hjelp av dere der ute. Eventuelt på burde jeg påføre på budsjett? eks klær, mat osv .. og gjerne kom med tips eller fortell åssen dere gjør det. Jeg er student, og skal jobbe med siden av, han skal ta opp fag og jobber ved siden av.
Fredrik=) Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 tja budsjettet greit å begynne med inntekt da. hva får dere inn hver mnd. så bo utgifter (husleie strøm forsikring lissens vedlikehold) etter det kan dere jo prøve å bruke http://script.sifo.no/cgi-bin/standard/standard.cgi som er sifo standard budsjett til resterende utgifter.
Pinheiro Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Takk for svar :-) det var en veldig flott side, som jeg får bruk for !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå