veslepus Skrevet 23. juli 2003 #1 Skrevet 23. juli 2003 Lettere innspirert av all pratingen om voksing her inne på KG prøvde jeg meg på bikinilinjen før første gang for 3 uker siden. Har tidligere bare brukt lady shaver, og har ikke vært helt fornøyd... Det vokser jo så fort ut igjen. Var superfornøyd med voksingen, helt til for et par dager siden... Hårene har begynt å vokse ut igjen -- og det ser ikke særlig pent ut.. Ser ut som om alle hårsekkene har blitt betente eller noe - bikinilinjen min er full av småkviser. Modne, ekle småkviser. :evil: Jeg kan jo ikke gå på stranden sånn...:cry: Og hårene er enda for korte til at jeg kan vokse igjen. Ser ut som endel av hårene gror på innsiden av huden også... Huff --- hvordan skal jeg unngå og ikke minst bli kvitt dette? ... og jeg som var så fornøyd med voks
veslepus Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2003 Ehhh... Skal man det..? Men det er jo kommet nå 3 uker etter voksingen - har det noe å si om jeg desinfiserer rett etterpå da? Og hva burde jeg brukt til å desinfisere med? Pyrisept, kanskje?
starie Skrevet 24. juli 2003 #4 Skrevet 24. juli 2003 Jeg bruker alltid pyrisept først, ellers kan det bli betent. Og det trenger ikke bli betent med en gang, men utvilke seg slik som du beskriver. Hadde jeg vært deg ville jeg renstet småkvisene med pyrisept, brukt litt papir og forsiktig klemt dem ut. Klem også ut de inngrodde hårene og la dem stå i folikkelen så den får normalisert seg. Siden det er i bikinilinjen er sjangsen stor for at det er klær og lignende som har gnisset og irritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå