Gå til innhold

Forslag til hobby?

dragonfly5

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente i slutten av 20-åra som trenger en hobby av noe slag.. og da tenkte jeg å slå to fluer i en smekk, og finne meg en hobby hvor det også er muligheter for å møte noen potensielle kjærester...

Problemet er at jeg nå ikke har noen "sære" interesser av noe slag, så vet ikke helt hva jeg skal finne på... noen som har noen forslag?

Er glad i idrett, men ballspill etc. blir jo som regel rene damelag, og der møter man jo ingen...

Ellers, andre foreninger/lag jeg kan bli medlem av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Nå er jeg vel ikke den beste til å uttale meg, men et par forslag kan jeg da komme med...

• Kampsport som karate, judo og tae-kwon do. Der trener vanligvis jenter og gutter sammen.
  • Vannsport. Både kajakklubber og seilforeninger har gjerne felles arrangementer. Samt godt miljø.
  • Motorsport. (Kan ikke uttale meg om "kvaliteten" men det er iallfall flest menn som driver med det ;) )
  • Korpsmusikk
  • Kor (fortrinnsvis blandakor da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva som helst som har med IT eller håndtverksyrker å gjøre. Begynn å mekke biler f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestdeluxe

Begynnerkurs i dykkerklubb, klatreklubb, båt/seilforening, golf, den lokale joggegruppen?

Dessverre er det ikke så mange menn på matlagingskurs eller språkkurs. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

LAIV!!!! der treffer du garantert kule gutter!

Fekting eller blankvåpen-trening er også et godt alternativ.

Eller begynne å henge på LAN :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sykle... da får du plenty av sjanser til å være med gutter ut på sykkeltur eller diskutere hvor man kan sykle i skogen osv.!

Meld deg på birkebeinerrittet.... eller noe.... og da treffer du menn med gode jobber som i tillegg er veltrente. Dessuten kommer du i form selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestdeluxe
Labbe ute i skauen er også en fin måte å treffe menn.

Ja, der er det mange. Veldig sosialt?

Og for de som bor i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ja, der er det mange. Veldig sosialt?

Og for de som bor i byen?

Skauen er mer sosialt enn hvilken som helst nattklubb. Og om en bor i en by og ikke klarer å få den feite late rævva si ut i skauen så har en seriøse tiltaksproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Ta jegerprøven!

Det er ikke sikkert du treffer så mange menn på selve jegerprøvekurset, men du verden for et sjekketriks det er i etterkant å si at en har jegerprøven ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Labbe ute i skauen er også en fin måte å treffe menn.

Hvilken skog anbefaler du?

Har prøvd skogen flere ganger. Får bare øye på en okse eller en bukk innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynn å tren styrke. Altså ordentlig styrke, med stor stang, knebøy og markløft og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett
Begynn å tren styrke. Altså ordentlig styrke, med stor stang, knebøy og markløft og slikt.

Kan bekrefte at dette funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...