Gjest Miley Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Kan man gifte seg i sort kjole? Ikke brudekjole, men selskapskjole vel og merke.
Gjest Faerie Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Kan man vel! Ingen lover som regulerer hva man kan gifte seg i. Så lenge du er fornøyd så er det det som er det viktigste.
Vera Vinge Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Selvfølgelig kan du det! Det var vel også det som var tradisjonen i Norge tidligere, så vidt jeg vet, hvis man er oppttat av tradisjoner og sånt. Jeg mener å ha hørt at dette med å gifte seg i hvitt er et relativt nytt påfunn, hvertfall i norsk sammenheng. Endret 24. mai 2009 av Vera Vinge
Jane F. Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Ja hvorfor ikke. Jeg har en tante hun hadde en veldig dyp grønn kjole når hun giftet seg. Så hvorfor ikke svart!
Februarmamsen Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Svart er den fargen brudene hadde i gamle dager så det kan du fint
Noli Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Selvfølgelig kan du det! Det var vel også det som var tradisjonen i Norge tidligere, så vidt jeg vet, hvis man er oppttat av tradisjoner og sånt. Jeg mener å ha hørt at dette med å gifte seg i hvitt er et relativt nytt påfunn, hvertfall i norsk sammenheng. Ja, det var noe man begynte med for å vise at man hadde råd til å kjøpe en kjole som bare kunne brukes én gang.
Pastor Knut Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Kan man gifte seg i sort kjole? Ikke brudekjole, men selskapskjole vel og merke. Du kan gifte deg i akkurat den fargen du vil. Det som bestemmer hvordan folk utstyrer seg på bryllupet følger stort sett bare tradisjoner. Det krever vel litt mot til å bryte tradisjonene
Gjest Christabelle Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Sarah Jessica Parker giftet seg i sort, men angret i ettertid.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Min mor giftet seg i svart brudekjole, og det var på midten av 50-tallet. Hun ville skille seg litt ut, og det regner jeg med at hun gjorde også
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 I gamle dager gifta de fleste seg i svart, så de kunne bruke kjolen flere ganger.
missLynch Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Selvfølgelig kan du det. Jeg giftet meg borgerlig i sort, og i motsetning til Sarah Jessica Parker så angrer jeg intet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå