Achmed Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 I mangel av fersken, har staten Imaddi i det sørlige Stillehavet de siste ukene ansatt flere Lambada-sitroner. Fersknene har rett og slett forsvunnet, og de lokale myndighetene mistenker at de er kidnappet av Mexikanske kanarifugler. Hva synes dere om dette? Burde ikke disse slynglene stoppes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 :o Hvorfor tror de at de er kidnappet? Forstår de ikke at en norsk, konspiratorisk lurendreierske av et kvinnemenneske har sneket seg inn blant dem og gjort dem oppmerkesomme på at det er noe som heter fagforeningskultur? Synes det er temmelig råttent å ansette sitroner istedetfor! Men typisk, ikke sant? Helt standard. Kapitalisme heter det, Achmed, Tipper sitronene finner seg i kortere hviletidsbestemmelser, og tipper også at de tar til takke med litt litt mindre pleie. Mer hardhudet, påstås det. Men bare vent. Det kommer en dag hvor de vil følge etter og ta til motmæle, de også. Tviler på at kanarifuglene har noe med dette å gjøre, jeg. Kan du dokumentere, med etellerannet vitenskapelig helst, hvorfor du tror at fuglene har noe med dette å gjøre? Vil ikke ha noe ubegrunnet svar, bare så det er sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 Ta en banan heller !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juli 2003 Det er ikke jeg, men de lokale myndighetene som tror. Jeg siterer bare min venn Kalimanko IV, jeg. De sliter visst med litt av hvert der nede. Portforbud om natten på grunn av voldelige agurker har de også. Men grunnen til at de Mexikanske kanarifuglene er i søkelyset, er fordi de har slik en eggende oppførsel ovenfor de fastboende. De rett og slett mobber og slepper dritt. Den nye Lambada-sitronene synes det er helt greit, da. De har vært undertrykekt i flere år, og selv om sitronforeningen er sterk, går det ann å slå hull i byllen på den også. Elelr bøll i hyllen om du vil. Imaddi har lenge vært el selvregjerende konsulat under den britiske kongens søsters kusines herregård, og det går rykter om at agurk-mafiaen dealer litt med den lokale guvernøren for å få mer makt. I det hele tatt. Lamabda-fersknene er borte, samfundet står på kanten av terror, og her sitter vi hjemme og spiser fersken-is og koser oss. Fy faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #5 Del Skrevet 23. juli 2003 Mener du...punky...å si at du er et sånt kvinnfolk som velger den enkleste utveien? Easy come...easy go? Har waco rett??? *plystre etter waco - sjekk denne!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 23. juli 2003 Ta en banan heller !! Bananer er som lim i det imaddiske samfunnet. Man setter liksom ikke Gro Harlem Bruntlandd til å ekspedere i en skobutikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #7 Del Skrevet 23. juli 2003 :o Fy søren!!! Ikke bare spiser vi fersken-is, men ferskenhud, selve begrepet ferskenhud, benyttes jo aktivt i markedsføring av *vent - må hente noe* hudpleieprodukter! Scannet badehyllene, og riktignok! DER, rett foran nesa mi, stod det en flaske med love-ferskenhud-hudkrem som inneholder citrus-ekstrakter! Fy søren, så ukritiske vi er. Skal kaste den. Som om det å mixe ferskenhud-segment med illojale citrusdemoner (sorry - blir så opprørt, for undertrykte eller ei; dette kalles virksomhetsoverdragelse. Intet mer. Intet mindre) er selve løsningen på vår tids enorme hudproblemer. Lurte litt på denne lokale guvernøren, jeg. Som er så mottakelig for agurkmafiaen som terroriserer der nede i jungelen. Er du sikker på at dette ikke dreier seg om en lokal guvernante?? Jeg mener...bare en kvinne kan jo la seg manipulere av en agurk-mafia! Det ligger jo i kvinnens natur! En guvernør ville vel blitt litt urolig bare, vil jeg tro. Ikke minst pga skallfarven deres? Tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 23. juli 2003 LA oss bombe hele kosmetikk-industrien med røde, kommunistiske tomater! Jeg setter SÅ <--------------------------------------------------------------------------------------> stor pris på at du ofrer skjønnheten for å støtte Imaddi! Kan du ikke ofre bh'en og danse litt på bordet også? Lurte litt på denne lokale guvernøren, jeg. Som er så mottakelig for agurkmafiaen som terroriserer der nede i jungelen. Er du sikker på at dette ikke dreier seg om en lokal guvernante?? Dette er jo en agurk-nyhet, så man kan ikke ta den helt for god fisk. Eller kjøtt. Jeg er dog ganske så sikker på at han er en mann, men det kan jo hende han er en transfesitt. Jeg mener...bare en kvinne kan jo la seg manipulere av en agurk-mafia! Det ligger jo i kvinnens natur! Som waco ville sagt: Kvinner er jo dumme og uberegnelige. En guvernør ville vel blitt litt urolig bare' date=' vil jeg tro. Ikke minst pga skallfarven deres? Tar jeg feil?[/quote'] De er jo helt grønne på området, så jeg tror han triller dem litt rundet lillefingeren. Når jeg tenker meg om, kan det jo hende at det faktisk er guvenøren som står bak Sitron-mysteriet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 23. juli 2003 #9 Del Skrevet 23. juli 2003 Mener du...punky...å si at du er et sånt kvinnfolk som velger den enkleste utveien? Easy come...easy go? Har waco rett??? *plystre etter waco - sjekk denne!* *ghhuuuullppphhhhh* Maiken - for å overse min kommentar - hvor mye skal du ha?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 23. juli 2003 Ring henne på sextelefonen hennes, så rir gryna kvasst unna. (829 76498 - Maikens analsmurfetelefon» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #11 Del Skrevet 23. juli 2003 Jo...skal svelge unna noen agurker og kamelhårballer, og littegrann...men bare litt (!) sitronjuice og kanskje si at du muligens er inne på noe der. Understreker kanskje! (greide ikke understreke) *blush* Kvinner, min gode venn Achmed, er ikke bare dumme og uberegnelige. Vi er uvitende, manipulerende, grønne (som en agurk. Positivt, tross alt!), og ikke minst underlagt en eller annen kraft. Vet ikke om dette dreier seg om kjøttkraft (du var jo inne på dette med kjøtt) eller om dette egentlig dreier seg om langt lettere varianter, som nektar eller'no. Kanskje fersken-nektar? Kan...det ligge en sitron begravet der, kanskje? Tror kanskje den transvestitt-pregede guvern***en (kjønnsnøytralt) kan sitte på noe. Eller kanskje h*n nettopp ikke sitter på noe? Hvem vet. Men det viktigste (dette er viktig) er at skjønnheten IKKE ofres her altså. Det får da være grenser, vettu. Det finnes da vel hudkremer som er tilsatt noe ikke-citrus-aktig, vil jeg tro. Håper det, ihvertfall. Fordi at...hvis alt skulle ofres, så ville vi jo endt opp med å måtte ta til takke med agurken, ikke sant? Kjipt, det også. Ville jo endt opp med korrupsjon over hele linja. En masse tomatrøde, sitronhud (evt appelsinhud)-aktige lurendreiersker, som løp etter agurk.mafia og knegikk dem, trygllet, bønnfalt om å bli venner med oss. *grøsse* Men skal strekke meg så langt som til å kaste røde tomater. På...hva var det igjen? Hvor mye jeg skal ha? ANALSMURFETELEFON!!! Ny vri. Forretningside? (pokker, Achmed. Hvorfor måtte du avsløre dette da???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 23. juli 2003 Usj, ble sittende å skrive om fjellsko , men kommer med nye rapporter i morgen. Nå må jeg bare stupe seng og be til gudene om at sitron-Lambadaene må komme tilbake. Achmed- Sitrusguden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #13 Del Skrevet 24. juli 2003 Man setter liksom ikke Gro Harlem Bruntlandd til å ekspedere i en skobutikk.... Åneijassånei!?!? Oghvorforikkedetda? "Det må da være klinkende klart at disse krokodillepumpsene passer deg, selv om du har 44 i sko og hårete ankler" Hadde jeg hatt en skobutikk, ville jeg headhuntet henne fortere enn du kan si "fotformsko" 34 ganger baklengs. ØV, MANN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 24. juli 2003 #14 Del Skrevet 24. juli 2003 Er sitron-lambadaene kommet tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #15 Del Skrevet 24. juli 2003 :o oksmroftof...oksmroftof...osmroftor...*pustepese*...oksmroftof... oksmroftof...oksmroftof..*bli smårød og irritabel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #16 Del Skrevet 24. juli 2003 *tøffer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #17 Del Skrevet 24. juli 2003 Netlehlefført, Nid ddøkelpe!! Mos mo gej ekki rah giletkyrf eym tenna å at gem lit reh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #18 Del Skrevet 24. juli 2003 Mos rof lepmeske å ellets nemlapdurorg nid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #19 Del Skrevet 24. juli 2003 :o Ien!!! Ted rav te llehu!!! Urre nreæg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #20 Del Skrevet 24. juli 2003 Rekkop!! Go ås ed mos re ås yxes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå