Mona32 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Skulle bestille hårskum derfra, og fikk beskjed om at de ikke kunne sende utenfor UK pga vektbegrensning.... Noen som har opplevd det samme?
vesla86 Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Har ikke prøvd å bestille lignende produkter derfra, så vet egentlig ikke sikkert, men kom til å tenke på at trykksatte bokser (som hårskum vel er i) ikke kan sendes med fly. Hvis jeg ikke er helt på jordet, kan det være noe sånt som er grunnen i stedet?
Kirby Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Det har iallefall skjedd meg på lookfantastic, det med aerosol-flasker på fly altså, men da shipper de bare med båt istedet, så det tar lengre tid, men du får jo varen. Merkelig at de skulle kalle det vektbegrensning? Kan du ikke sende en mail og spørre?
vesla86 Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Ja, da skulle de vel i så fall shippet med båt, men jeg tenkte som så at kanskje det er dyrere å shippe med båt slik at de bare dropper det i stedet? Med tanke på at de har gratis frakt så vil de kanskje sno seg billigst mulig unna. Dette er jo såklart bare spekulasjoner, så send en mail og spør du. Kan jo rett og slett bare være en feil et eller annet sted
Mona32 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 Jeg bestilte fra lookfantastic i stedet. Har nettopp bestilt hårspray derfra, og fikk beskjed om at frakta ble med båt. Det fikk jeg ikke beskjed om denne gangen, så da antar jeg at skummet kommer med fly... Men jeg kan jo ta feil Uansett er det jo stor forskjell å si at de ikke kan sende i det hele tatt, kun innenfor UK, enn å si at de må sende det med båt i stede...
Mona32 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2009 Skulle bestille hårspray fra feel unique nå, og fikk samme melding: We're very sorry but due to weight restrictions we are not able to send KMS California HairStay Maximum Hold Spray 300ml outside of the UK Bestilte for et par dager siden en paste, og det gikk helt fint. Det må være produkter med aerosol som dem ikke sender, som noen allerede har nevnt. Men synes og det er rart at de ikke sender det med båt. Går jo helt fint å bestille slike produkter på lookfantastic...
Gjest Vampen Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Vektbegrensningen kicker inn på f.eks de store Tigi flaskene. Ellers er det, som allerede nevnt her, aerosol-flasker de ikke sender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå