Lillefleur Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har bestemt meg for å prøve Decleor, etter å ha lest mye bra om merket. Er det noen her som har uren/ kombinert hud som har brukt/brukt Decleor? Hvilke produkter bruker dere? Jeg synes hjemmesiden dem er så vanskelig å finne frem på...! Generelt, om noen har noe å si om merket.. blir glad for alle innspill:)
Rexina Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Wow, denne tråden drømte jeg om i natt, men da sov jeg på et hotellrom langt vekk fra en ps. Så rart! Må følge med. Er sikkert ikke til mye hjelp, men: Har uren og kombinert fuktfattig hud og spurte en hudpleier om dette i går, og hun anbefalte mye fukt! Foaming cleanser (som renser dypere enn melken og hydra floral kremen. Også sa hun at om den tørket for mye ut, kunne man bruke toner, men det var ikke nødvendig med denne:) Hun sa også at man kunne mixe og matche som man ville, dvs rensemelk + toner for fet hud, selv om det er melken + toner før tørr hud som "er et par".. Så det er ikke noe fasitsvar.
Lillefleur Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Ok! Mener du denne? http://www.feelunique.com/p/Decleor-Foamin...ypes-200ml.html Hva slags krem tror du er bra? Edit: skrivefeil Endret 24. mai 2009 av Lillefleur
Rexina Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Ja det er den:) Hvilken krem jeg TROR er bra.. Det er jo vanskelig å vite før man har testet, men har bestillt Hydra Floral KREMEN (finnes en lettere verson og). Denne skal gi godt med fukt og har blitt skrytt opp i skyene av mange. Men om den blir for rik for din hud, vet jeg ikke.. Er jo sommer, så kan jo hende en lettere ville vart bedre. Får nok min i posten om en uke, så blir moro å sjekke. En hudpleier kan nok uttale seg bedre:) Eller folk som faktisk HAR prøvd produktet:) Blir spennende å se hva de anbefaler!
Lillefleur Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 Mhm:) Jeg synes det virker som en kjempebra serie! Skulle bare ønske at siden var lettere å finne frem på Sånn som på dermalogica sin får man forslag etter hvilken hudtype man har.. Veldig praktisk
Gjest Coarvi Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Jeg driver også og knoter meg til å begynne med decleor nå. Har brukt cleansing milken og tonifying lotion i en måned nå, og lurer på om jeg skal prøve noe annet. Noen som vet hvordan cleansing water er i forhold? Og jeg har egentlig ganske tørr (fuktfattig, whatever) hud, men blir gaaanske skinnende i trynet utover dagen likevel. Kan jeg da kanskje bruke matifying lotion som toner, selv om jeg egentlig har tørr hud? Og hvorfor finner jeg ikke denne på feelunique.com?
Lillefleur Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2009 Coarvi: Jeg kan ikke hjelpe med noe særlig, men kan prøve å finne ting;) Er det denne du mener? http://www.feelunique.com/p/Decleor-Matify...tion-250ml.html
Gjest Coarvi Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Coarvi: Jeg kan ikke hjelpe med noe særlig, men kan prøve å finne ting;) Er det denne du mener? http://www.feelunique.com/p/Decleor-Matify...tion-250ml.html Ja!! Takk! Den greide jeg altså ikke å finne selv, snodige greier... Takktakk:)
krillan Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 YLANG-YLANG AROMATISK BALSAM Balanserende nattbalsam. En unik 100% plantearomatisk nattbalsam for fet og uren hud. Den er super på natten. Tørker ikke ut huden, men regulerer talgproduksjonen. Så ville jeg valgt en veldig fuktighetsgivende dag krem MD sin peeling er super, bruke den en gang i uken. Den er veldig drøy også! En god rens, som f. eks Dermalogica spesial cleansing gel, kan brukes for å fjerne maskareaog øye sminke også, har brukt den i mange år. Klarer meg ikke uten den.
Lillefleur Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har bestilt Decleor Cleansing Gel, Decleor Matifying Lotion, Decleor Aromessence Ylang Ylang Purifying Concentrate og Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid. Er spent på om det funker! Produktene dems virker herlige.. Har lyst til å kjøpe den nattkremen du skriver om, krillan.. Er dyre greier, så må vente litt bare, hehe:) Noen som har erfaring med solproduktene fra Decleor? Ser de har sånn som skal gi penere farge og beskytte huden ++ krillan: Hva heter MD sin peeling som du skrev om?
Gjest Coarvi Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Da har jeg bestilt matifying lotion fra feel unique, og oppdaget to min senere at den var billigere hos cheapsmells.com. I samme slengen så jeg at Hydra Floral kremen som jeg betalte 26 pund for hos Feel Unique + 160 i moms kostet 18 pund hos cheapsmells, altså under 200-kroners grensa. Argh! Så i frustrasjon over prisforskjellene bestilte jeg meg en aromessence fra cheapsmells som også var myemye billigere enn hos Feel Unique. Hvorfor i pokker har jeg fått det for meg at Feel Unique er billigst (utenom eBay)?? Men har dere noen erfaringer med disse aromessensene (altså disse ansikts-oljene)? Står jo på dagkremene at de skal kombineres med oljene, men utgjør det noen stor forskjell?
FruFryd Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Da har jeg bestilt matifying lotion fra feel unique, og oppdaget to min senere at den var billigere hos cheapsmells.com. I samme slengen så jeg at Hydra Floral kremen som jeg betalte 26 pund for hos Feel Unique + 160 i moms kostet 18 pund hos cheapsmells, altså under 200-kroners grensa. Argh! Så i frustrasjon over prisforskjellene bestilte jeg meg en aromessence fra cheapsmells som også var myemye billigere enn hos Feel Unique. Hvorfor i pokker har jeg fått det for meg at Feel Unique er billigst (utenom eBay)?? Men har dere noen erfaringer med disse aromessensene (altså disse ansikts-oljene)? Står jo på dagkremene at de skal kombineres med oljene, men utgjør det noen stor forskjell? Kanskje grunnen til at du trodde feelunique er billigst er fordi de sender varene portofritt. Og at de betaler tilbake momsen, om du spør om det Jeg bruker aromaessens under kremen, tror ikke en må gjøre det, men en merker veldig godt forskjell på huden om en gjør det. Det må nesten prøvest for å kjenne forskjellen.
Gjest Coarvi Skrevet 26. mai 2009 #13 Skrevet 26. mai 2009 Kanskje grunnen til at du trodde feelunique er billigst er fordi de sender varene portofritt. Og at de betaler tilbake momsen, om du spør om det Jeg bruker aromaessens under kremen, tror ikke en må gjøre det, men en merker veldig godt forskjell på huden om en gjør det. Det må nesten prøvest for å kjenne forskjellen. Ja jeg vet de sender portofritt. Men likevel er cheapsmells billigere på flere produkter. Er jo egentlig bare positivt det, forstår jo at en butikk ikke kan være billigst på alt, er bare så latterlig at jeg ikke undersøkte det før... Greia med aromaessens er at jeg har brukt det også siden påske (med andre decleor-produkter) og synes liksom ikke jeg merker så stor forskjell, sånn egentlig. Men siden jeg fant en som var relativt billig skal jeg prøve å ha en liten aromaessens-pause fram til den kommer, og se om det er noen forskjell da...
Rexina Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Jeg driver også og knoter meg til å begynne med decleor nå. Har brukt cleansing milken og tonifying lotion i en måned nå, og lurer på om jeg skal prøve noe annet. Noen som vet hvordan cleansing water er i forhold? Og jeg har egentlig ganske tørr (fuktfattig, whatever) hud, men blir gaaanske skinnende i trynet utover dagen likevel. Kan jeg da kanskje bruke matifying lotion som toner, selv om jeg egentlig har tørr hud? Og hvorfor finner jeg ikke denne på feelunique.com? Er melken veldig rik? Tenker at skummet/rensen som brukes med vann lett blir uttørrende.. Og derfor blir man mer blank. Kan jo hende at huden må tilpasse seg til renseproduktene og at du blir mindre blank etterhvert som huden balanseres? Er jo sånn med andre serier med planteoljer.. Som for eks: Dr. Hauschka, men det kan vel ikke sammenlignes kanskje:P
krillan Skrevet 27. mai 2009 #15 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har bestilt Decleor Cleansing Gel, Decleor Matifying Lotion, Decleor Aromessence Ylang Ylang Purifying Concentrate og Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid. Er spent på om det funker! Produktene dems virker herlige.. Har lyst til å kjøpe den nattkremen du skriver om, krillan.. Er dyre greier, så må vente litt bare, hehe:) Noen som har erfaring med solproduktene fra Decleor? Ser de har sånn som skal gi penere farge og beskytte huden ++ krillan: Hva heter MD sin peeling som du skrev om? Hei Bedre sent en aldri svar ikke sant? Ja, dyre greier, men gode. Om man bruker oljene og balmene riktig varer de lenge. MD sin peeling heter "face and body scrub" Decleor har en sol olje som er genial, gir nydelig farge, forebygger pigmentflekker og hjelper huden å holde på fukten i huden. Er super om man får lett sol eksem
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #16 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har bestilt Decleor Cleansing Gel, Decleor Matifying Lotion, Decleor Aromessence Ylang Ylang Purifying Concentrate og Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid. Er spent på om det funker! Produktene dems virker herlige.. Har lyst til å kjøpe den nattkremen du skriver om, krillan.. Er dyre greier, så må vente litt bare, hehe:) Noen som har erfaring med solproduktene fra Decleor? Ser de har sånn som skal gi penere farge og beskytte huden ++ krillan: Hva heter MD sin peeling som du skrev om? Lykke til med å tørke ut huden din!! Det slo deg ikke å gå til hudpleier en tur vel? Sånn som jeg ser det er det bedre å få 3 produkter fra hudpleier som er riktig og betale full pris, istedenfor å kjøpe på måfå på nettet. Etter at jeg begynte med det har jeg faktisk spart penger! Tro det eller ei!! Visste du at det er like stort marked for falske hudpleieprodukter som det er for falske klær? Enkelte må bli voksen for å forstå sånne ting.....
Fruktvand Skrevet 4. juni 2009 #17 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er blitt avhengig av Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid. 18 pund på feelunique.com Huden blir mindre fet og jeg har mindre urenheter i huden etter jeg begynte med den for noen måneder siden. Ylangylang oljen er også veldig god å bruke om natten.
Gjest Coarvi Skrevet 4. juni 2009 #18 Skrevet 4. juni 2009 Lykke til med å tørke ut huden din!! Det slo deg ikke å gå til hudpleier en tur vel? Sånn som jeg ser det er det bedre å få 3 produkter fra hudpleier som er riktig og betale full pris, istedenfor å kjøpe på måfå på nettet. Etter at jeg begynte med det har jeg faktisk spart penger! Tro det eller ei!! Visste du at det er like stort marked for falske hudpleieprodukter som det er for falske klær? Enkelte må bli voksen for å forstå sånne ting..... Gleder meg til du begrunner det du har sagt, sånn at man faktisk kan forstå hva pokker du babler om. Men enkelte må vel kanskje bli voksne for å forklare sånt?
Rexina Skrevet 4. juni 2009 #19 Skrevet 4. juni 2009 Blir spennende å se om produktene funker for deg da:) Hydra Floral-kremen er helt herlig i alle fall. Har brukt den en uke og huden min elsker den! Har bestilt et kit med endel produkter for normal/fuktfattig hud (med rensemelk, tonic, hydra floral krem og neroli essens bl. a). Kanskje det er full klaff?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #20 Skrevet 5. juni 2009 Gleder meg til du begrunner det du har sagt, sånn at man faktisk kan forstå hva pokker du babler om. Men enkelte må vel kanskje bli voksne for å forklare sånt? Oi så sint så Tingen er bare den...... Punkt 1: Falske hudprodukter blir produsert i like stor skala som falske klesmerker. De som ønsker å tjene penger på naive mennesker som tror de sparer hundrelapper på å gå på nettet, kan få tak i originalemballasje uten problem og putte noe oppi. Så kynisk har bare verden blitt.... Punkt 2: En av de tingene som er genial med Decleor er som det ble sagt i ett av de første innleggene, det finnes ingen fasit! Produktene kan brukes om en an, men veiledning er viktig!!! Og det finnes heller ikke noe som heter tørr hud, fet hud osv. De fleste har en blanding av mye. Veiledning og gode forklaringer kan hudpleieren gi. Punkt 3: Foaming cleanser fra decleor er fantastisk! Laget for alle hudtyper er den også. Tørker ikke ut huden! Foaming cleanser, ylang ylang essens, og hydra floral emulsjon hadde vært mer enn nok om dagen for lille fleur. Poenget mitt er at hudpleieren sitter med masse kunnskap. Jeg har alltid vært fornøyd og er derfor lojal mot hun jeg går til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå