Villpus Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Endelig forelsket, etter vond skilsmisse og et håpløst forhold. Men i en mann jeg ikke fatter bæret av. Det hele begynte med at han tok kontakt (vi trener styrke og fitness på samme sted). Siden ble det noen sjarmerende dater, og tidlig introdusert for sønnen på 12 år. Samt at han ikke la skjul på sine mindre gode sider og var ærlig om sin person hele veien. Men han er som natt og dag noen ganger. Den ene dagen kan han sende søte sms og kalle meg jenta si, be meg ut eller snakke om neste date. Andre dager, som nå, gidder han ikke svare på sms eller tlf i det hele tatt. Samtidig spør han sjeldent om meg og mitt liv, men er veldig glad i å fortelle om seg selv (i en litt opphøyet tone). Og dumme forelskede meg har stilt opp som barnevakt, forståelsesfull lytter og tilbyr meg hele tiden å hjelpe ham. Så hva er dette? Hvordan kan en mann si at han liker en bedre og bedre, men likevel skifte så mye? Eller er det jeg som skrur hodet mitt istykker? Noen erfaringer?
Gjest Illiya Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Ja, hva er dette? Som jeg ser det er det et skjevfordelt forhold, hvor den ene gir mye mer enn den andre. Du fungerer som støttespiller for ham, og han tar i mot med største selvfølgelighet, uten å gi det samme tilbake.
Gjest Gjestdeluxe Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Får han deg til å bli forvirret og tvile veldig er det noe galt et sted.
Villpus Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 Dere ar så absolutt rett. Det er noe virkelig galt med dette. Samtidig er det vanskelig å gi slipp på ham, ettersom vi har tittet på hverandre over svært lang tid. Egentlig vil jeg si slike ting rett ut til ham, at han får meg til å tvile på hans hensikter, men den usikre kvinnen i meg er redd for å skremme ham bort. Patetisk, men desverre realitreten.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Kan han være deprimert eller bipolar? Eller ta anabole sterioder? Jeg datet en fyr som høres akkurat ut som din, og han var deprimert. På slutten av forholdet, begynte han også å ta AS, og da ble han enda verre.
Pimbila Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Har vært sammen med noe lignende, men han hadde ikke barn. Men snakket mye om seg selv, og i en slik opphøyet tone. Endret seg ikke. Jeg anbefaler ikke å være kjæreste med slike Trenger da ikke ha noen diagnose for å være slik. Bare litt selvsentrert...
Villpus Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2009 Har vært sammen med noe lignende, men han hadde ikke barn. Men snakket mye om seg selv, og i en slik opphøyet tone. Endret seg ikke. Jeg anbefaler ikke å være kjæreste med slike Trenger da ikke ha noen diagnose for å være slik. Bare litt selvsentrert... Åja, han bruker periodisk steroider, kjører kurer. Men jeg vet hvordan det blir når det kommer ut av kontroll.....heldigvis kjører han mildt. Men det er nok mye i hodet hans som ikke stemmer helt, og som gjør det hele verre. Narsisistiske tendenser og enormt ego...ser ut til at jeg har tatt et valg allerede..
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Kvinne søker bædbåi, kvinne får bædbåi. Så enkelt.
Villpus Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2009 Kvinne søker bædbåi, kvinne får bædbåi. Så enkelt. Jepp, det er det en ender med. Men i bygger-miljøet er det desverre mange av dem. Litt vanskelig for meg å date noen som ikke deler samme trenings-lidenskap da den tar opp nesten all min fritid. For ikke å snakke om kostplanen osv. De menn jeg har datet utenom miljøet, har ofte vært fjotter med muskelfetisj (jeg har da slettes ikke så mye muskler). Så jada, jeg ber om bråk.....hmmmm, får meg nesten til å lure hva som egentlig definerer en bad-girl og om de har samme effekten på menn
Lofotdorsken Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 hmmmm, får meg nesten til å lure hva som egentlig definerer en bad-girl og om de har samme effekten på menn Selv om han er en tosk med bedboy-attitude, er det vel å dra det litt langt å bli som ham (badgirl)? Det er jo tross alt dette du finner minst attraktivt hos ham, og gjerne skulle vært foruten. Lite grunn til å legge opp til samme løpet selv, da du kjenner på kroppen hvordan det er å være i et forhold med en slik person.
Villpus Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2009 Selv om han er en tosk med bedboy-attitude, er det vel å dra det litt langt å bli som ham (badgirl)? Det er jo tross alt dette du finner minst attraktivt hos ham, og gjerne skulle vært foruten. Lite grunn til å legge opp til samme løpet selv, da du kjenner på kroppen hvordan det er å være i et forhold med en slik person. Å nei slettes ikke sånn!!! Hjelpes, til det er jeg for glad i folk rundt meg til å bli helt søppel. Lurer bare virkelig på hva som tiltrekker denne typen menn, for de blir jo aldri fornøyd. Hehe, nesten et eksperiment dett......men ikke lenger med meg. Idag tok han totalt kaka!!!!!!!!!!!!!!!
Ethereal Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Hva føler du deg mest som da? Barnevakten eller kjæresten hans?
Villpus Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 25. mai 2009 Hva føler du deg mest som da? Barnevakten eller kjæresten hans? Barnevakt, vaskehjelp, kokk, elskerinne, mor......alt annet enn kjæresten hans. Og etter at han tok til å furte i kveld, etter at jeg ikke ga ham all oppmerksomhet, forsvant de siste følelsene!!!! Jippi!!!!!!!!!
Ethereal Skrevet 25. mai 2009 #14 Skrevet 25. mai 2009 Barnevakt, vaskehjelp, kokk, elskerinne, mor......alt annet enn kjæresten hans. Og etter at han tok til å furte i kveld, etter at jeg ikke ga ham all oppmerksomhet, forsvant de siste følelsene!!!! Jippi!!!!!!!!! Huffda. Det var leit å høre. Men kanskje bra at du fant ut hvordan han var nå, før det ble enda mer seriøst? Jeg tenker at når du føler deg mer som vaskehjelpen enn som kjæresten, da er det på tide å sette seg ned og tenke seg om.
Gjest brutal_mann Skrevet 25. mai 2009 #15 Skrevet 25. mai 2009 Jepp, det er det en ender med. Men i bygger-miljøet er det desverre mange av dem. Litt vanskelig for meg å date noen som ikke deler samme trenings-lidenskap da den tar opp nesten all min fritid. For ikke å snakke om kostplanen osv. De menn jeg har datet utenom miljøet, har ofte vært fjotter med muskelfetisj (jeg har da slettes ikke så mye muskler). Så jada, jeg ber om bråk.....hmmmm, får meg nesten til å lure hva som egentlig definerer en bad-girl og om de har samme effekten på menn Det uthevede får meg umiddelbart til å tenke at du _kan_ lide av samme forskrudde synet på din egen kropp som anorektikere gjør. Men... Vil du ha en man som bryr seg om deg, eller en som trener og spiser det samme som deg?
Rosalie Skrevet 26. mai 2009 #16 Skrevet 26. mai 2009 Jeg tror faktisk at dersom du vil være en del av det eksteme miljøet der, og ha partner, må du nesten ta til takke med et dophue. Jeg har venner i det miljøet, og så selvsentrerte som de er i perioder, vil det være umulig for en utenforstående å være partner. I perioder er de håpløse å være rundt, for alt dreier seg om "meg, meg, meg, muskler, muskler, muskler, trening, trening, trening, kosthold, kosthold, kosthold. Og sur, sur, sur, for er drittlei tørre kyllingfileeter med ris". Nåde den som da "frister" med normal mat i nærheten av de! Du er med i et ekstremt usunt miljø, og heller enn å bekymre deg for at kjæresten oppfører seg som en typisk bodybuilder, bør du heller bekymre deg for egen livsstil og heller finne annet og sunnere miljø.
Villpus Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. mai 2009 Jeg tror faktisk at dersom du vil være en del av det eksteme miljøet der, og ha partner, må du nesten ta til takke med et dophue. Jeg har venner i det miljøet, og så selvsentrerte som de er i perioder, vil det være umulig for en utenforstående å være partner. I perioder er de håpløse å være rundt, for alt dreier seg om "meg, meg, meg, muskler, muskler, muskler, trening, trening, trening, kosthold, kosthold, kosthold. Og sur, sur, sur, for er drittlei tørre kyllingfileeter med ris". Nåde den som da "frister" med normal mat i nærheten av de! Du er med i et ekstremt usunt miljø, og heller enn å bekymre deg for at kjæresten oppfører seg som en typisk bodybuilder, bør du heller bekymre deg for egen livsstil og heller finne annet og sunnere miljø. KREMT.....dette er faktisk ikke et av de ekstreme steriod-miljøene alle tror bygging og fitness dreier seg om. Men det er ekstreme utgaver som stiller i x antall konkurranser, nasjonalt og internasjonalt. Og på ethvert senter finner du desverre de som tar helt av og fungerer som råtne epler i kassen. Men selve treningsmiljøet, kosten og holdningen er sunn og vi har stadig fler som ønsker å lære mer om hvordan de selv kan få den energien, gløden og treningsgleden vi har. Vi kan være ganske selvsentrerte, og det er prisen å betale for verdens tøffeste idrett. De fleste av oss har heller ingen glede av å proppe i oss all mulig dritt og ligge på sofaen ved hver anledning. Men det er også noen som ser på alt som oppofring og syter og klager over hvor fælt det er å være på diett og trene. Jeg anbefaler på det sterkeste at du går inn på nettsiden iform.no og leser litt om hvordan det egentlig er og hvor mye fordømmende holdninger det finnes der ute. Jeg fikk bla spørsmål fra legen om jeg brukte steroider siden han kunne se lårmusklene mine. Jajøss!!!! Og sånt skal en finne seg i.....
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2009 #18 Skrevet 26. mai 2009 Jeg fikk bla spørsmål fra legen om jeg brukte steroider siden han kunne se lårmusklene mine. Jajøss!!!! Og sånt skal en finne seg i..... Dette kombinert med det jeg svarte deg på over her gjør at jeg begynne å tro mer og mer at jeg har rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå