marsy Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jeg reiser til England om en uke, og skal for første gang innom Liverpool i et par dager. Noen som kan gi meg tips om beste shoppingstrøk, restauranter, sightseeing og annet man bør få med seg? Har lest noen reiseguider, men vil gjerne høre fra noen som har vært der, siden vi har kort tid og gjerne vil utnytte tiden best mulig.
Gjest liverpoooooool!! Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 dytt I mine øyne så er Liverpool en by som bare burde vandres rundt i uten å vite noe om den på forhånd. Det er lett å finne det man ønsker der, uten å lete noe spesielt etter det. Byen er såpass "liten" at det er ikke noe problem å gå fra den ene siden til den andre. Shoppingen er noenlunde samlet på et torg i byen. Ellers så er det mye fint å se og kjøpe "by the docks". I tillegg er det flotte parker, masse restauranter av forskjellig sort. Var på en mexikansk restaurat omtrent ved jernbanestasjonen, å der var det dyr og stygg mat. Eneste negative med byen. Gled deg masse. Det er en utrolig herlig by. Skal tilbake dit, det er sikkert å visst!
BlackBerry Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Sjekk ut: http://www.liverpool-one.com/website/ Liverpool One er et ganske så nytt shoppingområde. Her det masse butikker og spisesteder. Alt fra de store kjente butikkjedene til mindre småbutikker. Virkelig bra. Er mye bra shopping i Liverpool og det meste ligger midt i sentrum. Hovedgaten heter Church Street. Sentrum er ikke så veldig stort, men har likevel mye butikker. Lett å finne fram, og man slipper mye folk og lange køer i de populære butikkene. (Som f.eks Primark og Top Shop) Endret 31. mai 2009 av BlackBerry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå