OneWingedAngel Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 I stedenfor å kjøpe de små pakkene de har i automaten på solarium-senteret og stresse med å prøve å få det jevnt på ryggen tenkte jeg å kjøpe en av de store flaskene (blir jo billigere), få samboern min til å smøre meg hjemme og så dra og ta solarium. Er dette ok å gjøre? eller er de kremene ment for å smøres på rett før solarium??
Pupsilure Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Nå vet jeg ikke hvor langt unna solsenteret du bor, men de skal smøres på rett før Jeg har kjøpt en stor flaske fra fiji blend. kjøpte på ebay, myyye billigere F.eks denne
OneWingedAngel Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hvordan får dere til å smøre dere på ryggen?? Jeg får det ikke til i det hele tatt. pluss at jeg føler det blir litt stress å prøve å få kremen på jevnt over hele kroppen FØR solsenga går på. jeg rekker det aldri så da går jo litt soletid tapt. Bor ca 7min fra solsenteret. Endret 24. mai 2009 av OneWingedAngel
Gjest Christabelle Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Hvordan får dere til å smøre dere på ryggen?? Jeg får det ikke til i det hele tatt. pluss at jeg føler det blir litt stress å prøve å få kremen på jevnt over hele kroppen FØR solsenga går på. jeg rekker det aldri så da går jo litt soletid tapt. Bor ca 7min fra solsenteret. Hvorfor smører du ikke FØR du putter på penger?
OneWingedAngel Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor smører du ikke FØR du putter på penger? Fordi pengeautomaten er på utsiden av solrommet og jeg IKKE har lyst å kle på meg igjen for å åpne døra og putte på penger. Frister ikke å stå der naken å putte på penger da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå