Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet er som tittelen: hvor kan jeg finne billige produkter fra the body shop?

E-bay har jeg saumfart, men finns det andre plasser å få kjøpt det på nett? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt opp... :sjenert:

Skrevet

Jag har sökt lite men tyvärr verkar varken The Body shop i Sverige eller Norge ha en online store. USA har det men skickar inte till internationella adresser

The Body Shop USA online shop

samma sak med UK där de skriver:

"Currently, we can only send orders to street addresses in the United Kingdom. We do not deliver to a PO Box address. We are unable to ship to the Channel Islands or any International address. We do have transactional websites in the United States, Australia, Korea and Japan, click the links at the bottom of this page to change your location."

Jag tror det är svårt att hitta någon som säljer the Body Shops produkter på nätet eftersom de bara säljs i deras butiker.

Möjligen kan du hitta något på ebay eller tradera.se men det lär inte vara billigare än en vanlig butik och mer osäkert

Skrevet (endret)

TBS er faktisk ikke så veldig mye billigere i andre land da disse produktene holder seg på en jevn pris over hele verden, har jeg lagt merke til. (De har jo sånn medlemsgreie som gjør at du får 10% rabatt, da.)

Har du prøvd ebaybutikker utenom .com? Feks. .co.uk

(edit: endret nettadresse :s)

Endret av frøken:)
Skrevet

Jeg har forsøkt både norks og US ebay.. :sukk: Jeg har også vært inne i nettbutikkene til TBS i UK og US, men fant ut det samme som deg Furstina...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...