Ethereal Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Hei hei Kort og enkelt spørsmål: hva slags utstyr og klær bruker dere når dere gjør yoga, og hva anbefaller dere? Jeg har drevet med yoga siden februar, men har ennå ikke investert i noen form for utstyr eller klesplagg. Nå lurer jeg på om det er på tide å kjøpe i en matte, og kanskje noen klær. Hvordan er det å bruke klær spesielt tilpasset for yoga, i forhold til vanlige gymklær? Takk for svar
Gjest Mea Culpa Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har en matte og det er det. Stort mer trenger man egentlig ikke. Naar det gjelder klaer saa pleier jeg aa ha paa meg et par jazzbukser og en litt tettsittende t-skjorte. Syns det er mest behagelig og praktisk.
Ethereal Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Takk for svar. Lurer egentlig på hvor stor forskjell man kjenner fra å bruke matte og ikke bruke matte. Nå bruker jeg bare et teppe, og syns egentlig det fungerer greit. Men på den annen side har jeg ikke noe å sammenligne med. Hvilket merke er matten din?
Gjest Mea Culpa Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har en matte fra Nike. Vil anbefale det. Mer behagelig og du sklir ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå