Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er på leting etter en god volumshampo som også har den fordelen at håret ikke kjennes så fort fett ut. Jeg har prøvd Redken, men er ikke så kjempeimponert... Så alle tips tas imot med takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Joico sin volumserie (grønne flasker). Jeg får vanligvis fett hår ganske raskt, men det kan gå noen dager før jeg får fett hår av denne. :)

Skrevet

SP 1.3 volume shampoo er også fin :Nikke:

Skrevet

Jeg har prøvd flere merker med volumshampo, men ender opp med KMS addVolume.

Skrevet

Jeg synes KMS sin var helt grusom. Håret mitt ble som fett hamp med en gang.

Skrevet

Jeg synes ikke KMS Addvolume gir noe særlig volum, men shampoen i seg selv er god. Veldig deilig lukt!

Synes egentlig shampoer har begrenset effekt i å få til noe særlig volum.. Har prøvd maaange! Det eneste som fungerer for meg er Bumble & Bumbles thickening spray og osis dust it. Kunne sikkert fått det til å stått rett opp når jeg kombinerer de :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukte og likte for nokre år sidan godt BonaCure(Schwarzkopf) sin Light Volume. Håret blei godt å ta i når det blei tørt.

Skrevet

Wella Sp sin volumshampo er ikke til å skryte av. Den gjør håret mitt utrolig flokete og ikke gir den noe spesielt med volum heller. Du har ikke tenkt på å kjøpe et volumprodukt i tillegg til en shampo da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...