Ricola Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 En tvserie, sannsynligvis britisk. Handler om en liten gutt som reiser rundt i verdensrommet/fortid/fremtid med huset eller rommet sitt. Han går inn døra på rommet og lukker døren bak seg, så reiser han plutselig rundt til andre steder. Eller noe sånt.... Tror det var en tvserie for ungdom som gikk på 80tallet. Noen som vet hvilken serie det er?
sofie777 Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jeg husker noe lignende og lurer på det samme. Det var en gutt som styrte rommet sitt med en sånn veldig fleksibel sølvfarget lampe som man kan feste til skrivepulten. Han reiste i tid og/eller rom.
Meaty Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Ja, jeg husker også den serien! Spesielt det med lampen. Og så husker jeg at han sloss med noen rare vesener som så ut som baller med masse "polypper" på. Han drepte dem med et sverd, tror jeg. Av en eller annen grunn har jeg på følelsen at serien er dansk, men det kan være at jeg blander den sammen med serien om tryllekunstneren "Buster". Jeg vil anslå at serien vi tenker på gikk rundt 1985, muligens et par år senere. Spennende å se om noen løser dette!
Gjest Aurora Borealis Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Var det med ei jente som het Iris i denne serien? Jeg synes å huske noe sånt, likte det navnet veldig godt da jeg var lita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå