Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2003 #41 Skrevet 29. juli 2003 Jeg ser Extra-trekningen på NRK,og Grand Prix.. That's it! NRK er for fjortisser og aldersdemente.. Og grand Prix er ikke for fjortiser og aldersdemente?? Giiii deg'a!! Ser ikke mye på NRK jeg heller - ser ikke mye på andre kanaler heller for den saks skyld, men jeg liker Trond Viggo nå på fredagene, og så synes jeg Jack Frost er ordentlig nusselig så han må jeg liksom se. Lottotrekninga glemmer jeg hver gang, men de ringer meg jo ikke heller... så jeg har nok ikke blitt millionær... Liker Fakta på lørdag, og noen ganger den filmen som kommer etter, alt etter som... ellers blir det mer Discovery og sånt på meg da... hjernens mysterier og den slags... elsker bare vitenskapsprogrammer...
Cupcake Skrevet 29. juli 2003 #42 Skrevet 29. juli 2003 Min samboer og jeg klarte å "lure oss unna" lisensen i ca. halv annet år. Plutselig kommer en mann fra NRK på døren og spør om vi har TV, for vi stod ikke på listen hans... Joda, det hadde vi jo. Måtte fylle inn skjema hvor de også lurte på om vi hadde parabol, DVD og video spiller, men han sa at det ikke kostet noe ekstra om vi hadde det... Det var noen her som sa at man måtte betale lisens på videospilleren, men det stemmer vel ikke da. Det jeg synes er helt på trynet er at de som ikke mottar NRK2 må betale like mye lisens som de som gjør! Det er vel ikke rettferdig!?!
Cupcake Skrevet 29. juli 2003 #43 Skrevet 29. juli 2003 En ting til: NRK som liksom er den "reklame frie" kanalen... hva er så diise "programmet blir presentert av..." foran annethvert program?? Er ikke det reklame, kanskje?? :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå