Linenor Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Enkelt og greit spørsmål, hvilken mobil burde jeg kjøpe? Jeg skal kjøpe meg ny mobil men vet foreløpig ikke hvilken enda. Helst Nokia. Forslag? Det eneste krav jeg har er: Helst 2 mp eller mer i kamera. Gode taster til sms. Lang taletid Endret 24. mai 2009 av Linenor
Gjest Tanita Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jeg kjøpte meg Nokia Xpress music 5800 , og er så fornøyd med den!
Linenor Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Jeg kjøpte meg Nokia Xpress music 5800 , og er så fornøyd med den! Den ser veldig bra ut Og den har lang taletid også ser jeg... Hvordan er det å bruke fullt tastatur når det gjelder sms osv? Noen andre som har noen andre forslag?
Cata Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Jeg er veldig godt fornøyd med min Nokia E65 (men den er visstnok ikke særlig bra som musikktelefon da). Taletiden er bra, tastaturet er helt greit til SMS og den har god lyd.
Linenor Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 Jeg er veldig godt fornøyd med min Nokia E65 (men den er visstnok ikke særlig bra som musikktelefon da). Taletiden er bra, tastaturet er helt greit til SMS og den har god lyd. Jeg har faktisk sett på den Har du hatt noen problemer med telefonen?
Gjest Tanita Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Den ser veldig bra ut Og den har lang taletid også ser jeg... Hvordan er det å bruke fullt tastatur når det gjelder sms osv? Noen andre som har noen andre forslag? Den er superrask å skrive meldinger med! Og med qwerty-tastatur er det mye enklere og, syns jeg.
Cata Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har faktisk sett på den Har du hatt noen problemer med telefonen? Oi, ikke vært innpå her på et par dager. Nei, så langt har jeg ikke hatt problemer med den i det hele tatt. Kjenner også en del som bruker den i jobbøyemed (og dermed er rimelig storbrukere) og jeg har ikke hørt noe negativt fra dem heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå