summerrain Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jeg skal bestille Redken all soft på nettet når jeg får lønn. Jeg er ganske opptatt av at produkter skal lukte godt, så derfor lurer jeg litt på hvordan disse lukter? Har luktet på en spesial shampoo fra redken, men den syns jeg luktet tannkrem:P Takk for hjelp:)
Pupsilure Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 *løper inn på badet og lukter* Jeg syntes den lukter kjempegodt Vanskelig å si akkurat hva den lukter, men kan nok være noe slags godteri ja
summerrain Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 Mm, det hørtes godt ut:) Er kjedelig å kjøpe noe som lukter vondt;) Håper bare den er så god som alle sier nå da;)
Pupsilure Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen. Den er helt grei, men ikke noe spesielt liksom... Merker ingen som helst forskjell på frisørsjampo og fra dagligvaren. Men kurene til redken er veldig bra! Kan være det er meg eller håret mitt det er noe galt med Mange er jo kjempefornøyd med den.
Luckyme Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 All soft serien til Redken er blant mine favoritter, og den kan ikke sammenlignes med butikksjampo etter min mening Lukten er litt søt, mild god som kanskje kan ligne på karamell som lukter rent :klø: ganske behagelig lukt uansett
Pingting Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Jeg synes All Soft serien er helt fantastisk, men det med hår er nå en gang individuelt. Lukten er god den, men jeg foretrekker lukten til Redken Extreme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå