lille_mei Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Og hva er forskjellen mellom Collector Edition og vanlig? Er det lurt å forhåndsbestille?
marsmelon Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 På platekompaniet.no står følgende om vanlig og collector edition: The Sims 3 PC (Slippes 04/06) Hvis du bestiller i dag så får du masse ekstra materiale tilsendt med en gang: Tilsendt nå: * Eksklusiv sang og bandposter - Ladytron – Ghosts * Ark med Sims 3 klistremerker * Countdown screensaver Tilsendt ved slipp: Selve spillet --- The Sims 3 - Collector´s Edition PC (Slippes 04/06) Bestiller du denne utgaven i dag så vil du få masse ekstramateriale tilsendt med en gang: * Nedlastbar klassisk sportsbil * Sims 3 plakat, med nabolaget og sentrale familier som motiv * Ark med Sims 3 klistremerker Ved release vil du dette følge med pakken: * Selve spillet * 2GB plumbob minnepenn * Nedlastbar Europeisk Sportsbil * The Sims 3 temamusikk * Tips & hint guide * SimPoeng verdt 10$ i The Sims 3 butikken Så forskjellen ligger i hva slags ekstramateriale du får og hvor mye. Selv har jeg forhåndsbestilt collector edition. Om det er lurt å forhåndsbestille eller ikke vet jeg ikke. Jeg gjorde det mest pga ekstramaterialet :gjeiper: Jeg vet ikke hvor det er best å forhåndsbestille, men collector edition er billigst hos www.platekompaniet.no og www.spaceworld.no
Linenor Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Jeg vil anbefale og sjekke ut www.kelkoo.no og sammenligne pris der Veldig enkelt og oversiktlig
lille_mei Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 Takk for svar. Men er det noe i den spesial pakken som er verdt å ha? Klistermerker og plakat? En del der jeg ikke forstår hva er; Ladytron – Ghosts * SimPoeng verdt 10$ i The Sims 3 butikken hva gjorde at du valgte den pakken.
Gjest Kari Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Jeg kommer ikke til å gå for collectors edition, ser ikke poenget i å betale så mye mer for en bil og slikt. Kommer ikke til å forhåndsbestille i det hele tatt. Satser på at i alle fall én av alle butikkene i en av byene rundt her har det inne...
Haris Pilton Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Jeg synes det var like greit å forhåndsbestille direkte i butikken har betalt for spillet og alt, så når de åpner om morningen går jeg bort og henter
lille_mei Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2009 Jeg beklager alle spørsmålene, men hvis man forhåndsbestiller.. Får man da spillet rett i postkassa? Hvis jeg bestiller hos f.eks. spaceworld?
KinderMaxi Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 Jeg beklager alle spørsmålene, men hvis man forhåndsbestiller.. Får man da spillet rett i postkassa? Hvis jeg bestiller hos f.eks. spaceworld? Bestiller du på nett, kommer det i postkassen. Bestiller du det i butikken må du komme å hente det selv.
lille_mei Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. mai 2009 Tusen tusen takk for alle svarene og takk for hjelpen
Gjest LanaLane Skrevet 24. mai 2009 #12 Skrevet 24. mai 2009 På Game i Oslo (tidligere Spiderman) kan du bytte inn 2 eller 3 av sims2 spillene for å få sims 3 til 244,- tror jeg det var.
lille_mei Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. mai 2009 På Game i Oslo (tidligere Spiderman) kan du bytte inn 2 eller 3 av sims2 spillene for å få sims 3 til 244,- tror jeg det var. Skulle ønske jeg bodde i Oslo, for sims 2 har jeg mange av!!
KinderMaxi Skrevet 24. mai 2009 #14 Skrevet 24. mai 2009 På Game i Oslo (tidligere Spiderman) kan du bytte inn 2 eller 3 av sims2 spillene for å få sims 3 til 244,- tror jeg det var. Hvor i Oslo ligger butikken?
Gjest LanaLane Skrevet 24. mai 2009 #15 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Svarte, det var det da... Kirkegata tror jeg! edit: KIRKEGATA 32! yess, er så flink atte... Endret 24. mai 2009 av LanaLane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå