Gjest Coolaid Skrevet 23. juli 2003 #1 Skrevet 23. juli 2003 Leste i Bergensavisen at Telenor tjener 16 millioner årlig på velkomsthilsen som du hører når du ringer opplysningen 1881. Telenor har nemlig lengre velkomsthilsen enn sine konkurenter og i tillegg kan den ikke avbrytes/hoppes over. Telenor kaller det høflighet, sist jeg sjekket kostet ikke høflighet 16 millioner. Husk å sjekke ut avstemningen.
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2003 #2 Skrevet 23. juli 2003 Jeg har sluttet helt å ringe opplysningen jeg. Bruker heller www.telefonkatalogen.no Jeg tror at flere og flere bruker denne tjenesten som er gratis i stedet for å ringe opplysningen. Derfor må de vel ha mer penger inn tenker jeg. Men riktig er det likevel ikke.
RoadQueen Skrevet 23. juli 2003 #3 Skrevet 23. juli 2003 Ja - jeg synes det er ille at når jeg ser på telefonregningen og har noen sekunders anrop til opplysningen så koster det skjorta - i forhold til å ringe vanlig eller ikke minst å bruke internett og telefonkatalogen online. Så da gjør jeg det så sant jeg har anledning. Det hjelper ikke om telenors opplysningstjenester er "best i test" det er for dyrt!!!
Gjest Zirine Skrevet 23. juli 2003 #4 Skrevet 23. juli 2003 Telenor er den mest bedritne bedriften som eksisterer i Norge. Det sekund vi har andre alterntiver, så bytter vi - på alle plattformer, ikke bare bredbånd og mobil. Til og med hvis det er en smule dyrere. Deres hovne og arrogante holdning overfor kundene er ikke verd en krone. Mitt mål er at jeg aldri, aldri, aldri mer skal betale en eneste fuckings krone til de der jævla forpulte monopolkommunistene :pjuh, godt å få det ut: :folkeaksjonen mot telenor:
Gjest Coolaid Skrevet 23. juli 2003 #6 Skrevet 23. juli 2003 Ja, lenge siden jeg ringte opplysningen, holder meg til nettet jeg.
Sisilie Skrevet 23. juli 2003 #7 Skrevet 23. juli 2003 -Heretter holder jeg meg til helt andre selskaper enn "Stjele...",nei,jeg mener selvfølgelig Telenor, så får andre mene hva de vil. "De er nå kommet til et nummer som ikke er i bruk"
Kaktus Skrevet 24. juli 2003 #8 Skrevet 24. juli 2003 Ble så drittlei Telenor at vi byttet til andre leverandører på både fasttelefon, mobil og TV. Litt som å gå fra asken til ilden fra Telenor til UPC, men det var en prinsipphandling...
Gjest Zirine Skrevet 24. juli 2003 #9 Skrevet 24. juli 2003 Kaktus Prinsipphandlinger er undervurdert! :folkeaksjonen mot telenor:
Kaktus Skrevet 24. juli 2003 #10 Skrevet 24. juli 2003 Kaktus Prinsipphandlinger er undervurdert! :folkeaksjonen mot telenor: Jeg melder meg herved inn!
Dødspingvinen Skrevet 24. juli 2003 #11 Skrevet 24. juli 2003 For noen måneder siden gikk jeg fra telenor til chess. Telefonregninga ble halvert :D
Marianne Skrevet 24. juli 2003 #12 Skrevet 24. juli 2003 Og derfor bruker jeg aldri opplysningen til Telenor.
*Lavendel* Skrevet 27. juli 2003 #14 Skrevet 27. juli 2003 Styrer unna Telenor så langt jeg kan, men dessverre er mobilen nødt til å være Telenor, siden alle de andre ikke har god nok dekning her jeg bor. Langt oppe i gokk vet dere, langt inne i en skog....
Gjest Hege Skrevet 27. juli 2003 #15 Skrevet 27. juli 2003 Styrer unna Telenor så langt jeg kan, men dessverre er mobilen nødt til å være Telenor, siden alle de andre ikke har god nok dekning her jeg bor. Langt oppe i gokk vet dere, langt inne i en skog Og jeg gikk til NetCom av samme grunn. De har antenne på samme mast som Telenor, men Telenor har ikke dekning hos meg. NetCom gir full dekning..
Gjest Zalomine Skrevet 28. juli 2003 #16 Skrevet 28. juli 2003 Bare tull at mobilen må være telenor pga dekninga. Chess gir deg telenordeking (gir MEG telenordekning, ikke deg, siden du har telenor nå ) og SVÆRT redusert telefonregning sammenligna med telenor. Bytt i dag, du kan beholde telefonnummeret, og du beholder dekninga, og halvverer sikkert regninga! Til høsten kommer også chess med fast-telefoni, da skal vi vurdere å bytte det også. Vi ringer jo ikke med telenor nå heller, men betaler fastavgifter dit, og de er jo høye! Så vi bytter om vi kan spare penger, ja kanskje på rent prinsipp. Får vente og se litt, til vi får vite hva de kan tilby i alle fall (sambo jobber i Chess, derfor er vi litt "tilhenger" av dem, men ejg valgte dem på mobilen fordi det er billigst også da! Jeg reduserer regninga mi med ca 70% i måneden jeg!)
Cupcake Skrevet 29. juli 2003 #17 Skrevet 29. juli 2003 Ja, absolutt! Telenor (eller Stjelenor, som jeg ser de også har blitt kalt her inne) er supergrådige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå