TVA_Oslo Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jeg tok meg en tur innom siden og så nemlig denen artikelen http://www.kvinneguiden.no/magasin/sex_og_...du_gutta-/69684 Den var svært lite fyldig... men poengene der er jeg enig med. Direkte og åpne jenter er konge. Likte ikke helt tanken på at "kvinner bestemmer der, jeg mener en gutt med selvtillit som er tiltrekkende kan bestemme like mye som en jente med selvtillit. Selvtillit betyr svært mye, det vet vi. Noen råd. De snakker om å få gutts til å gå bort. Ja det er ikke bare bare. Jeg vet ikke hvordan det er for kvinner, men for oss gutta, får de fleste angst med å gå bort. Hvordan bli kvitt, angsten, med å pushe seg selv, og kommer i state, humør, noe som kalles social god mode innenfor pick up. Det du gjør er enkelt og greit... bli vant til å snakke med fremmede. Hvordan gjør du det? enkelt. Skal du ha noe på 7 elleven? kjøp noe, og bable minnuter med pesonen bak disken. Ser du en gammel dame alene på bussen snakk med henne, hun vill være åpen for en prat og vill like det! Du blir vant mere og mere til å snakke med fremmede. Alright, på baren, på festen på klubben, prøv dette. Begynn å snakk med folk i køen, dette får deg i humøret. Ser du en gutt? Gå rett bort med en gang, i tenk på konsekvenser... bare gå.. ditt ego sier, nei ikek gå bort, tenk om han ikke liker det? dette er underbevissthenten som tricker deg. Du kjenner ikke gutten, du går bort for å bli kjent med gutten, det verste som kan skje er at du ikke blir kjent med gutten, med andre ord, du blir der hvor du var. En tign til, folk drar ut for å ha det gøy, være sossial, gutter liker å blir tilnærmet. Snakk litt med alle for å komme i humør før du går bort til gutten du har lyst på!! da blri alt enklere når du skal bort til gutten! Andre råd: Jeg, etter min erfaring, og andres erfaring, er at jenter er redde for å bli stemplet for løs etter å ha hatt one nightstands, eller ønsker å ungå diskusjoner med venninene om prosessen. Jeg råder sterkt å isolere gutten fra dine venniner (hold vennninene utenfor, det er ikke deres business, og i tilegg, om du har en og en chat, vil raport skapes mye enklere. Ikke bygg fysisk kontakt, eller vis noen sexuelle vibes foran venninene, gjør kun det når du er alene med gutten. Godt tips til, si til venninene at duden er kul og hyggelig, det gjør at vennine ikke blander seg inn for å bekjytte deg mot han om de er skeptiske til han. Siste kort tips er... ikke vis verbal interesse, men non verbal. Vis at du er interesert via kroppspråk osv, men ikke si rett ut "du er søt" Ikke vis direkte interesse, men vis at du kan få interesse... vis gutten at det er muligheter. Challenge the guy, vis at du har standarer, test gutten for å se om han følger dine standarer. Dette var noen basics, har hatt en god dag i dag, derfor føler jeg for å dele litt. Jeg har studert forhold mellom kvinner og menn nå i en stund, jeg har lagt ut blandt annet mye på internasjonale sjekkesiden for menn. Kos dere, og husk bekjyttelse. Alex Endret 24. mai 2009 av TVA_Oslo
NoAngel Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 ugh... hørtes komplisert ut.... jaggu glad jeg har en fyr allerede:P
Gjest Gjestdeluxe Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Hørtes veldig komplisert ut. Jøss. Jeezz.
TVA_Oslo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 ... Er ikke du 16 år da, TVA_Oslo? Blir 17 i morgen om du lurer Hvordan det?
Gjest Kavring Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Hvordan kommer en 16-åring inn på barer og sånne ting?
Anglofil Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Jau, må si at jeg er glad jeg allerede har funnet meg noen, og har sluppet å måtte gå gjennom alt det der.(..) Mvh Yvonne
Ethereal Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Blir 17 i morgen om du lurer Hvordan det? Gratulerer med dagen da :D Nei, jeg tenkte egentlig bare at de fleste jentene på KG er litt eldre enn du er, og derfor har du kanskje ikke så mye erfaring med hva jenter i den aldersgruppa liker. Dessuten skal du se at du kommer til å utvikle og forandre deg ganske mye i året som kommer. Det har hvertfall jeg gjort. And I'm barely legal Eller har du mye erfaring med eldre jenter? Endret 24. mai 2009 av Ethereal
TVA_Oslo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. mai 2009 Gratulerer med dagen da :D Nei, jeg tenkte egentlig bare at de fleste jentene på KG er litt eldre enn du er, og derfor har du kanskje ikke så mye erfaring med hva jenter i den aldersgruppa liker. Dessuten skal du se at du kommer til å utvikle og forandre deg ganske mye i året som kommer. Det har hvertfall jeg gjort. And I'm barely legal Eller har du mye erfaring med eldre jenter? Eldre jenter, ja. Mye nei... I tyrkya hadde jeg one night stand med en muslimsk jente i 25 årene. Men, jeg har hatt sex med en del som er 1-3 år eldre en del ganger, men for å si det slikt, så vet jeg, at mange jenter tenner på å sex med yngre. Mange ser styggt på det. Tvunget sex på yngre er ikke bra, men jeg hadde lyst til å prøve å ha sex med en 30 åring en gang. Jeg har fantasert litt om det, jeg respekterer alle fantasier, som ikke er lovbrudd. Så jeg plukket opp en 31 år gammel søt jente på dagstid, og inviterte meg hjem til henne. Vår deal var enkel, nyt det, og hold kjeft, det er mellom hos. Alt ser ut til å gå bra. Jeg vet mange er skeptiske til å mottat råd fra en så ung som meg, og det skjønner jeg. Men jeg vill bare si at jeg har holdt foredrag for menn som er omtrendt dobbelt så gamle som meg. Har foredrager tatt opp, om du vill høre Om du tror mine kunnskaper er: Vær kul, vær deg selv osv... bør du ta en titt på min siste artikel. http://www.fastseduction.com/discussion/fs...4138&fid=23 Noen kaller det advansert stoff Kos deg. Forresten min mening om eldre kvinner: Mere selvtillit på sin sexualitet, er mindre følsom for sossialt press, og er mere kresen på kvaliteten på sexen.
TVA_Oslo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. mai 2009 Hvordan kommer en 16-åring inn på barer og sånne ting? God dagen. Vell, det finnes fester. Det finnes gater, ja jeg plukker opp jenter på dagstid (i butikken, 7 elleven, bussen... gaten!) why not liksom. Og så har du sossial sirkel, og så har jeg brukt fake legg i blandt, og mye på byen i utlandet, reiser mye. Ja i know jeg er blandt de yngste i pick up verden, men men klarer meg.
TVA_Oslo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jau, må si at jeg er glad jeg allerede har funnet meg noen, og har sluppet å måtte gå gjennom alt det der.(..) Mvh Yvonne Gratulerer Yvonne. Skjedde dette nylig? Forresten var med damen min i går (ja åpent forhold, hun er bifil, og derfor liker det slikt) og vi hadde det fantastisk. Vet du hva vi gjorde? Vi tok en rudne paintball! det var så kult. Råder deg å prøve det ut med duden din! Neii... det gjør ikke så vondt!!! Endret 24. mai 2009 av TVA_Oslo
Anglofil Skrevet 24. mai 2009 #13 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Gratulerer Yvonne. Skjedde dette nylig? Forresten var med damen min i går (ja åpent forhold, hun er bifil, og derfor liker det slikt) og vi hadde det fantastisk. Vet du hva vi gjorde? Vi tok en rudne paintball! det var så kult. Råder deg å prøve det ut med duden din! Neii... det gjør ikke så vondt!!! Takk takk. Nei, vel, vi har vært sammen i 9 1/2 mnd. Vi møttes forøvrig på nett (ingen av oss er noe glad i bylivet), og dermed slapp jeg å gjennomgå mye av det. Har heller aldri hatt ONS, ikke kunne jeg tenkt meg det heller, men meg om det. Paintball er sikkert moro, men ikke noe for noen av oss egentlig. Vi liker å gjøre andre ting. Mvh Yvonne Endret 24. mai 2009 av Yvonne
TVA_Oslo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2009 Takk takk. Nei, vel, vi har vært sammen i 9 1/2 mnd. Vi møttes forøvrig på nett (ingen av oss er noe glad i bylivet), og dermed slapp jeg å gjennomgå mye av det. Har heller aldri hatt ONS, ikke kunne jeg tenkt meg det heller, men meg om det. Paintball er sikkert moro, men ikke noe for noen av oss egentlig. Vi liker å gjøre andre ting. Mvh Yvonne "Paintball er sikkert moro, men ikke noe for noen av oss egentlig. Vi liker å gjøre andre ting. " alright i get it! skal ikke gå for dypt i detaljer :D Dere koker ikke GHB sammen elelr noe
Ethereal Skrevet 24. mai 2009 #15 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Eldre jenter, ja. Mye nei... I tyrkya hadde jeg one night stand med en muslimsk jente i 25 årene. Men, jeg har hatt sex med en del som er 1-3 år eldre en del ganger, men for å si det slikt, så vet jeg, at mange jenter tenner på å sex med yngre. Mange ser styggt på det. Tvunget sex på yngre er ikke bra, men jeg hadde lyst til å prøve å ha sex med en 30 åring en gang. Jeg har fantasert litt om det, jeg respekterer alle fantasier, som ikke er lovbrudd. Så jeg plukket opp en 31 år gammel søt jente på dagstid, og inviterte meg hjem til henne. Vår deal var enkel, nyt det, og hold kjeft, det er mellom hos. Alt ser ut til å gå bra. Jeg vet mange er skeptiske til å mottat råd fra en så ung som meg, og det skjønner jeg. Men jeg vill bare si at jeg har holdt foredrag for menn som er omtrendt dobbelt så gamle som meg. Har foredrager tatt opp, om du vill høre Om du tror mine kunnskaper er: Vær kul, vær deg selv osv... bør du ta en titt på min siste artikel. http://www.fastseduction.com/discussion/fs...4138&fid=23 Noen kaller det advansert stoff Kos deg. Forresten min mening om eldre kvinner: Mere selvtillit på sin sexualitet, er mindre følsom for sossialt press, og er mere kresen på kvaliteten på sexen. Klart jeg vil høre foredragene dine Leste gjennom posten din, og skjønte godt hva du mener. Er enig med mesteparten av det du sier, og vil forsåvidt si meg enig i at det funker ganske bra. Jeg er en av de jentene som ikke syns sex med yngre gutter er noe særlig. Det har nok mye å gjøre med at yngre gutter ofte er mer usikre. Er ikke alle som har en like stor dose selvtillit som du har Endret 24. mai 2009 av Ethereal
TVA_Oslo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Klart jeg vil høre foredragene dine Leste gjennom posten din, og skjønte godt hva du mener. Er enig med mesteparten av det du sier, og vil forsåvidt si meg enig i at det funker ganske bra. Jeg er en av de jentene som ikke syns sex med yngre gutter er noe særlig. Det har nok mye å gjøre med at yngre gutter ofte er mer usikre. Er ikke alle som har en like stor dose selvtillit som du har Jeg kan sende link til opptakene min på pm til uken når jeg har tid. Please ikke del de med hvem som helst En ting til. Jeg sier ikke at alle jenter tenner på å ha sex med yngre... men en del gjør det. Altså jeg har vært med en del forskjellige jenter, og etterhvert finner man fort ut av hva slags jente det er snakk om. Jeg har hatt mere suksess en de fleste, noe som jeg har nytet, og flere smeller en de fleste, noe jeg har lært av Men en ting er klart... alle har sine fantasier, det å si man ikke har noen er å lyve for seg selv. Endret 24. mai 2009 av TVA_Oslo
Anglofil Skrevet 24. mai 2009 #17 Skrevet 24. mai 2009 (endret) "Paintball er sikkert moro, men ikke noe for noen av oss egentlig. Vi liker å gjøre andre ting. " alright i get it! skal ikke gå for dypt i detaljer :D Dere koker ikke GHB sammen elelr noe Nåja, vi har det svært så moro vi, men vi liker å ha det moro på andre måter, hehe. Som å kjøre karuseller, haha (neida, jeg tuller, eller, vi elsker det, men ja, du forstår sikkert hva jeg mener). Uansett, vi tilbringer en del av tiden med å reise og oppleve nye steder sammen (både i innland og utland). Mvh Yvonne Endret 24. mai 2009 av Yvonne
Ethereal Skrevet 24. mai 2009 #18 Skrevet 24. mai 2009 Jeg kan sende link til opptakene min på pm til uken når jeg har tid. Please ikke del de med hvem som helst En ting til. Jeg sier ikke at alle jenter tenner på å ha sex med yngre... men en del gjør det. Altså jeg har vært med en del forskjellige jenter, og etterhvert finner man fort ut av hva slags jente det er snakk om. Jeg har hatt mere suksess en de fleste, noe som jeg har nytet, og flere smeller en de fleste, noe jeg har lært av Men en ting er klart... alle har sine fantasier, det å si man ikke har noen er å lyve for seg selv. Skal passe godt på dem jeg, vettu Har du en spesiell "type" jente som du foretrekker da? Ut i fra den erfaringen du har. If you don't mind me asking. Men må innrømme jeg ble litt nysgjerrig nå. Fantasiene, og det å oppfylle dem, er jo noe av det beste med sexlivet
TVA_Oslo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #19 Skrevet 24. mai 2009 Skal passe godt på dem jeg, vettu Har du en spesiell "type" jente som du foretrekker da? Ut i fra den erfaringen du har. If you don't mind me asking. Men må innrømme jeg ble litt nysgjerrig nå. Fantasiene, og det å oppfylle dem, er jo noe av det beste med sexlivet Word det er noe av det beste å oppfylle ja synd folk er så lukket innenfor sex. Måten jeg får meg napp på er å vise hvor åpen jeg er, hvor lite jeg ser på som en big deal, og da blir jentene gale, fordi da får de endelig hva de ønsker seg på byen. Åja jenter merker fort jegi kke kjæreste materiallet, som de som ønsker type, henger sjeldent med meg :D Spesiell type jenter? JA. Alle gutter har 3 typer jenter de foretrekker. Men selvtillit er vitkig, men det å være overlegen, er litt irriterende. Være botskjemt jente, som spørr om å bli spandert på på byen, er så turn off, da stikker jeg! Jeg vill ha en kvinne, som har lyst til å experiementere, har eventyrlyst, spontan, åpen, ærlig. I mitt forhold, som da er åpent forhold, så fungerer alt, vi er åpne, vi elsker å være sammen, samtidig som vi er frie! Jeg liker jenter, som da tar initiativ til sex, som dominerer meg, eller som lar seg blir dominert (nei er ingen sado, men spanking her og der er gøy) og som liker å experimentere. Jeg liker jenter, som da har stil, kler seg litt voksen, litt den flyvertinne stilen, og som ler og har det gøy med meg. En jente som sier ting rett ut når det er noe. Utsene: Jeg liker jenter som ser foxey ut, kinky ut. Jeg liker også jenter som søte og ukjyldige, men som er wild inni. Dette er et komplisert spørsmål, håper jeg svarte grundig nok.
Gjest Kavring Skrevet 24. mai 2009 #20 Skrevet 24. mai 2009 God dagen. Vell, det finnes fester. Det finnes gater, ja jeg plukker opp jenter på dagstid (i butikken, 7 elleven, bussen... gaten!) why not liksom. Og så har du sossial sirkel, og så har jeg brukt fake legg i blandt, og mye på byen i utlandet, reiser mye. Ja i know jeg er blandt de yngste i pick up verden, men men klarer meg. Falskt leg er jo svært. En ting jeg tenkte på. Er dere pick up-gutta/mannfolka flinke til å bruke kondom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå