Kamasutra Skrevet 24. juli 2003 #21 Del Skrevet 24. juli 2003 Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur. Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 24. juli 2003 Synes de har veldig mye av det samme på Secrets som de har på Lek. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. juli 2003 #23 Del Skrevet 24. juli 2003 secret.no ....hmmmm....kanskje jeg skulle kjøpe en liten gave til sambis..? Forslag? En Oriental Power Shooter kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 25. juli 2003 #24 Del Skrevet 25. juli 2003 de har jo litt på paradise også, + det er kort leveringstid! Jeg fikk pakken under 24 timer etter jeg bestilte!! ...kanskje det har å gjøre med at lageret ligger rett utenfor bergen, hehe Ja, og ikkeminst at jeg bestilte om natten! Bestilte natt til fredag, hadde det fredag :D Skjønner ikke helt hvordan det er mulig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #25 Del Skrevet 25. juli 2003 Sjekk heller Duoshop! :Rulle rundt på golvet og fnise av Nelles beskrivelse av vaginakulejomfruturopplevelsen sin: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 25. juli 2003 #26 Del Skrevet 25. juli 2003 øy nelle... lakkhansker hvor fikk du tak i disse? Jeg vil ha sånne og daske her og der på typen! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 25. juli 2003 Lakkhanskene er dritkule! Kjøpte på www.lek.no Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 26. juli 2003 #28 Del Skrevet 26. juli 2003 dem var dyre men jei vil óg ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 27. juli 2003 #29 Del Skrevet 27. juli 2003 Du får samme lakkhanskene hos Slettet. Remyline -modreator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 27. juli 2003 #30 Del Skrevet 27. juli 2003 Kos deg!!! Er litt misunnelig... Maiken?? Kan jeg og få låne et blindfold ? Kun til rekreasjon, naturligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå