Nelle Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 Hehe... Nettopp hentet pakke på posten med følgende innhold: * et par lange, sorte lakkhansker * to par nettingstrømper (1 par sorte, 1 par røde) * et stk. soft bondage sett med hånd- og fotmansjetter * en stk. analvibb til kjæresten * et par vaginakuler * en stk. G-vibb I tillegg har jeg fått blindfold av Maiken WOW! For en fantastisk ferie jeg skal få til neste uke!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 hva skal du gjøre i ferien da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2003 Reiser oppover til kjæresten på søndag, og skal være sammen med ham i tre uker (nesten) i strekk. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 23. juli 2003 #4 Del Skrevet 23. juli 2003 Men har du glemt det viktigste... glidemiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2003 #5 Del Skrevet 23. juli 2003 noen har naturlig glidemiddel... får vannplaning når em sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #6 Del Skrevet 23. juli 2003 Og er det så lov å spørre hvor damen kjøpte dette da?? Bare lurer, bare lurer!!! Og, *plystre i luften*...hvor mye dette kostet sånn omtrent?? Blind-fold HAR jeg i drøsser vettu! *påtatt likegyldig mine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #7 Del Skrevet 23. juli 2003 * et stk. soft bondage sett med hånd- og fotmansjetter Soft bondage, håndjern med "plysj" rundt eller? Reiser oppover til kjæresten på søndag, og skal være sammen med ham i tre uker (nesten) i strekk. Oi, skal han være bundet fast til sengen i 3 uker? :blunke: * Blind-fold HAR jeg i drøsser vettu! Hvorfor har du så mange da? *nysgjerrig* * noen har naturlig glidemiddel... får vannplaning når em sitter må feste bøylen så de ikke sklir av stolen liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #8 Del Skrevet 23. juli 2003 Blindfold? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. juli 2003 #9 Del Skrevet 23. juli 2003 Samme hvor mye stæsj en dame har i senga, vil alle gutter at hun heller kunne tatt med en venninne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #10 Del Skrevet 23. juli 2003 Hva en blindfold er? Enkelt forklart: bind for øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. juli 2003 #11 Del Skrevet 23. juli 2003 Samme hvor mye stæsj en dame har i senga' date=' vil alle gutter at hun heller kunne tatt med en venninne..[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 23. juli 2003 #12 Del Skrevet 23. juli 2003 Vel Nelle, jeg trenger vel ikke å si koz deg i ferien Men jeg ønsker deg en herlig ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #13 Del Skrevet 23. juli 2003 Kos deg Nelle!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #14 Del Skrevet 23. juli 2003 Hva en blindfold er? Enkelt forklart: bind for øynene. Er jeg bare jeg som er utdatert eller unormal som bruker et vanlig tørkle? Eller blir et tørkle et blindfold når det bindes over øynene? *forvirret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #15 Del Skrevet 23. juli 2003 *klappe Achmed på skuldra* Spilleringenrolle hva man kaller det, vettu. Snakket ellers om sånne...hva heter de da? Sånne greier som enkelte bruker for øynene om natta for å stenge ut lyset. Vet ikke hva de heter, men man får dem utlevert på flyreiser av og til. Også bruker filmskuespillerinner dem om natta på filmer, for å understreke at de er rike og jålete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #16 Del Skrevet 23. juli 2003 Aha! Huh har lille meg skjønt hva det er. Det er faktisk noe av det eneste jeg får på langruter med fly som jeg ikke bruker. Jeg spiser maten, pusser tenna, tørker meg om munnen og vasker ut gørra i øynene med den varme, våte vaskekluten om morgenen. Men denne blindfolden ligger altså urørt. De burde heller ha gitt ut ørepropper. Herr Ørepropp er din venn. Men kanskje vi ikke skulle knuse denne diskusjonen her. Lager en egen kvelds-tråd til oss jeg, Maiken. Du kan jo prøve å finne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #17 Del Skrevet 23. juli 2003 *sluker agn! Elsker å lete!!! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 23. juli 2003 #18 Del Skrevet 23. juli 2003 høres ut som om du kommer til å ha det veeeeldig gøyt. Det er jenta si det. Ønsker deg en fantastisk ferie, klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 24. juli 2003 *teste, teste* Første produkt ut: Vaginakuler, "Smartballs" fra Cupido shop, kr. 160: Oj!! Så store!! :o Må nok ha en dråpe glidemiddel eller to her, ja... *lese bruksanvisningen* *stappe oppi* *vente på fysisk reaksjon og eventuelle bivirkninger* Hm... spennende. Annerledes. Hm... De små kulene inne i de store kulene vibrerer rundt. *forsøke å gå i trapper* Hm... Skal jeg få orgasme nå tro? Eller er dette mest for å trene musklene der inne? *gå enda mer i trapper* Hjelpes!! Der kom det en fitte-som-promer-surkle-lyd! *snu meg raskt fra side til side for å se om det var noen i nærheten som kunne høre* *puste lettet ut* Hjelpes! Disse kulene var store. Det vibrerer helt inn i magen. Skal det være sånn tro? *dra ut igjen* Au! Au! Au! *forsøke å slappe av, men komme på at jeg ikke engang bruker tampong* Hvorfor må alt være så stort? Er det meningen vi skal stappe hele verden oppi der eller!? *vaske med såpe og vann og legge til side for senere bruk* Karakter ved første forsøk: 3 --------------- Plysj er ikke helt min stil. Det er mansjetter i sort nylon med borrelås. Ganske kule! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 24. juli 2003 #20 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har spurt meg det samme spørsmålet jeg Nelle, hvorfor er de kulene nødt til å være så store?? Men, jeg fant ut at man ikke fikk så små størrelser hvis kulene i tillegg skulle vibrere.. Min lille svakhet akkurat nå er at jeg har dem, men har ikke turt å prøve dem enda..! Har blitt god på å trene musklene uten hjelpemidler, så jeg må liksom ta mot til meg før jeg prøver! Men du må bare stå på, har hørt det ikke er så dumt å ha dem inne mens du kjører bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå