Gjest Donna Skrevet 23. juli 2003 #1 Skrevet 23. juli 2003 Huff ...nå er jeg irritert på Telonor Mobil ! Er det ikke system på når de sender ut regninger eller?? Nå fikk jeg en på stor i ferien med forfall 5 juli. Og nå i dag får jeg enda en nestne like stor ,- med forfall 1 august !! Og før det igjen så hadde det gått flere måneder uten regning!! Jeg greier ikke å se logikken i å sende så store regninger etter hverandre - da burde de heller sendt ut oftere og med lavere beløp. For hvorfor vente flere måneder ene gangen - og så nå sender de en til med mindre enn en måned mellom ........ Da vet jeg jo aldri NÅR jeg kan vente å få regning jo !? Er det flere enn meg som irriterer seg over dette? Hva bør jeg gjøre? Man skal vel vite når man kan rengne med å få regning - om de skal komme hver måned - eller X antall ganger i året ..... Skal det ikke være et system i dette?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. juli 2003 #2 Skrevet 23. juli 2003 Ta kontakt med Telenor Mobil på 09000 og snakk med fakturaavd. Jeg hadde også problemer med dette men etter en rask telefon med nøyaktig presisering av problemet så ordnet alt seg. Minnie
Gjest Donna Skrevet 23. juli 2003 #3 Skrevet 23. juli 2003 Takk for hjelpen Minnie Skal gjøre det i morgen den dag ..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå