Gjest Indianna Skrevet 23. juli 2003 #1 Skrevet 23. juli 2003 Har nettopp kommet hjem fra en kjempeartig tur til London. Fløy med Ryanair, billigt og greit sammen med en venninne. Bodde billigt i Bayswater Road. Det vi sparte på turen skulle brukes på shopping. Jeg var særlig på jakt etter nye bukser, og fant mye sommerlig på salg akkurat nå. Likte spesielt butikkekjedene Karen Millen og Hobbs, som finns mange steder i både London og andre byer der borte. Spanske Zara og Mango er også helt topp. Strørrelsene i disse 2 siste butikkene fant jeg til å være litt små, men det beste er å prøve seg frem. (Eng str 14 er ca. str 40) Forresten så fant jeg ut at piratbukser eller høyvannsbukser, heter cropped trousers eller pedal pushers i England, og at clamdiggers er det som er såkalt amerikansk engelsk. Highwater hadde ingen jeg snakket med hørt om. (Leste om dette ømtåleilige tema et annet sted her, så nå vet vi det.) Gleder meg til neste tur over der, det blir til jul og da skal jeg storkose meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå