Lumina Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 har spesielt en venninne som alltid når hun ringer, så ringer hun for og fortelle om hva hun har gjort den dagen, eller hva hun nettop gjorde. hva hun gjorde for noen dager siden om det har gått en tid siden vi snakket sist. og plutselig skyter inn "å hvordan går det med deg da?" og når jeg svarer på det...så er det et kort svar på det jeg svarte på, også plaprer hun ivei om seg og sitt. det er mange ganger hun har ringt rett og slett for å fortelle hva hun har gjort, at hun er sliten fordi hun har gjort det og det, og et lite sukk lissom. og sånn kunne hun ringe flere ganger om dagen, både til meg og venninna våres!! sånt blir man lei av! heldigvis ikke like mye nå som før, men nå som vi ikke har like my kontakt og når hun ringer så snakker hun mye om seg og sitt! som om jeg har interesse av ALT hun gjør på en dag! jeg også gjør husarbeid, er i sentrum, er på møter, slapper av, spiser middag, spiser godteri, er ute å går, er på butikken osv...og dette forteller hun uten at jeg en gang spør hva hun har gjort eller gjør!! også har jeg en dame på msn min som alltid snakker om seg og sitt også...og spør sjeldent om hvordan det går med meg. og når hun spørs, så er det et kjapt svar og viser lite interesse og går over på seg og sitt. og virker uintresert på det jeg sier og svarer nesten aldri på ting jeg kommer med under en samtale!! jeg har begynt og droppe og svare henne av og til fordi jeg ikke gidder og lese alt om hvor flott hennes barn er, eller hvor flott det og det er og hvor stolt hun er av barna og mannen og livet sitt!! greit nok det og fortelle ting, men når det BARE går i det så blir man lei! gidder ikke sitte og svare intresert når ikke hun gidder og vise interesse for det jeg sier og snakker om! og for ikke og snakke om folk på nettby o.l. som skriver til deg. "hei, jeg liker og gjøre det og det, og snart skal jeg det og det." thats it lissom...og får brev av samme fyr som skriver enda mer om hva han gjør! wtf?? skal du nå i det minste prøve og få kontakt med noen, så spør om hun! er virkelig turn off med folk som bare snakker om seg selv...blir ganske slitsomt i lengden!! og når jeg er inne på brev på nettby.....er så lei av de utlenningene som skriver "heeey sexy hot girl du være venn jeg like deg" osv osv osv!! well guess what.....TURN OFF!!!!! jeg ble så irritert på dette en gang, en oldis som skrev til meg sånn ca på det viset...og jeg var irritert grønn og skrev tilbake "æsj!!!!!" klarte ikke dy meg stygt gjort? ja...men brydde meg? nej ikke da han skrev tilbake "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hva!!!!!!!". han ble nok fornærmet! ikke for å være rasistisk, MEEEN jeg er møkklei de utlenningene som skriver til meg! og får de ikke svar så sender de samme brev, en gang til! det er sjeldent jeg får et normalt brev der en oppegående person skriver noe som gjør at jeg får lyst til og skrive tilbake! skjerpings!!! måtte bare få det ut av systemet
Vanija Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jeg hadde en venninne som var slik, men snill og sjenert som jeg var tok det meg 4-5 år å innse hvordan vennskapet vårt var. Det hele toppet seg med at jeg satt og gråt over en kjærlighetssorg (vår felles venninne hadde kastet seg over fyren jeg var forelsket i - når hun visste at jeg var forelsket i ham), mens jeg måtte høre på min tidligere venninne fortelle hvor fantastisk bra hun hadde det sammen med den fyren hun holdt på med. For å sitere henne ordrett: "Beklager at jeg ikke kan trøste deg mer, men det er bare det at jeg er så glad fordi han spurte om vi skulle finne på noe.. Enden på visen var at jeg fikk meg en ny kjæreste noen måneder senere. Forholdet mellom ex-venninna mi og den fyren hun holdt på med tok slutt, og da jeg ikke var der for å støtte henne, vel - da var jeg verdens dårligste venninne. Jeg er så evig glad for at jeg er fri for henne nå Konklusjon/mitt råd: Finn ut om denne venninna di vil være der for deg i dårlige perioder også. Sannsynligheten for det er svært liten når hun ikke gidder å snakke om deg og ditt liv på de gode dagene engang. Endret 24. mai 2009 av Vanija
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå