Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke renseprodukter og kremmer bruker dere til ansiktet?

Endret av Sigrid
Videoannonse
Annonse
Gjest Janna
Skrevet

Shiseido Pureness renseskum og fuktighetsgele-krem.

Skrevet

Dermalogica antibaq skin wash, dermalogica gentle cream exfoliant og dermalogica skin refining masque. Forskjellig typer fuktighetskremer (finner ingen favoritt) akkurat nå Decleor hydra floral og hydra mat (blander de 60:40 eller etter behov)

Skrevet

Alt fra Dermalogica: Special Cleansing Gel, Daily Microfoliant og Skin Smooting Cream.

Skrevet

Hei

Jeg bruker Biotherm Biosource produkter (Rensesåpe og rensevann) + dag- og natt krem fra Biotherm. Bruker også øyegele fra Clarins.

Skrevet

Bruker produkter fra Dermalogica og Decleor. Renseproduktene og fuktighetskremen er fra Dermalogica, men har Decleors Ylang Ylang Aromessence-olje under fuktighetskremen. Bruker også Dermalogica Daily microfoliant. Veldig fornøyd :D

Gjest gurimalla
Skrevet

Babor - jeg er veldig fornøyd. Ble anbefalt merket av min hudpleier.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg bruker produkter fra Dermalogica, Dior og Biotherm.

Minnie

Skrevet

Biotherm.

Skrevet

Jeg bruker bare produkter fra Dermalogica, siden jeg reagerer på parfyme i ansiktet. Er kjempefornøyd! Skal på spa om to uker, og gleder meg til mange deilige timer i hudpleiesalongen, som kun bruker Dermalogica-produkter. :engel:

Gjest Virvel
Skrevet
Shiseido Pureness renseskum og fuktighetsgele-krem.

:Nikke:

Skrevet

Jeg har nettopp byttet til Dermalogica og bruker samme produkter som Starie:

Special Cleansing Gel, Daily Microfoliant og Skin Smooting Cream.

Du Starie (eller andre som kan svare), bruker du toner etter Daily Microfoliant og før kremen? MÅ man bruke toner når man bruker disse produktene?

Skrevet
Jeg har nettopp byttet til Dermalogica og bruker samme produkter som Starie:

Du Starie (eller andre som kan svare), bruker du toner etter Daily Microfoliant og før kremen? MÅ man bruke toner når man bruker disse produktene?

Jeg bruker toner etter Daily Microfoliant og før kremen ja. Man trenger ikke toner når man bruker produktene fra Dermalogica, men jeg liker det fordi jeg føler meg freshere og renere :D Jeg bruker Multi-Active toner og bruker den også utover dagen over sminken for å tilføre litt fukt.

Tonere skal egentlig fjerne rester etter renseprodukter og balansere pHen i huden etter rensen, noen virker også poresammentrekkende. De eneste som bør bruke toner når de bruker Dermalogica er de som har dårlig vann, i enkelte storbyer rundt i verden f.eks.

Skrevet

Fint å se at det er fler av oss som bruker Dermalogica - de er utrolig bra! Jeg bruker Dermal Clay Cleanser, Multi-Active Toner, Active Moist og Total Eye Care daglig. Bruker Gentle Cream Exfoliant/Skin Prep Scrub en gang hver annen uke, samt Multi-Vitamin Power Recovery Mask og Skin Refining Mask ved behov. Som nattkrem bruker jeg Essential Balm fra Decleor - den er super for oss med litt uren hud - anbefales!

Jeg har også prøvd flere av kroppsprod. til Dermalogica og de er fantastiske!! :)

AK

Skrevet

Tusen takk for svar Starie!

Da tror jeg at jeg dropper å kjøpe toner forløpig.

Gjest Tristessa
Skrevet

Make-up fjerner, rensemelk og ansiktsvann fra Lancome. I :hjerte: Lancome!

Gjest Anonymous
Skrevet

shiseido, skincare serien passer best for min hud. Men når jeg føler jeg trenger noe "kraftigere" er dior best for meg.

Skrevet

akkurat nå bruker jeg (blant annet) l'oreal pure zone beregna på tenåringshud - og jeg er mektig imponert!

får nemlig 'tenåringshud' når det er så varmt og fuktig. hadde ikke regnet med å være så til de grader tilfreds med 60kronersprodukter, men for en gangs skyld ble jeg skikkelig positivt overrasket.

sitter her og rister på hodet og mumler 'wow' for meg selv...

i tillegg er jeg avhengig av dermalogica daily microfoliant og decleor øyekrem.

Skrevet

Her sverges det til Kanebo, men blir veldig interessert i Dermalogica, når dere "alle" skryter sånn av det. Hvor får jeg tak i produktene og hva ligger de på i pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...