Gjest Papirkurven Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg og kjæresten skal en uke til London snart, og i den forbindelse vil jeg gjerne ha deres shoppingtips. "Vi" er ute etter: BH'er i store størrelser Leketøy Generelt spennende gadgets Billige klær og sko og ellers andre ting du kan anbefale
HelloKjersti Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Det var et par søte lekebutikker i Covent Garden. Den ene hadde papirteatre og den andre hadde... alt mulig rart.
Gjest D-shol Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Det var et par søte lekebutikker i Covent Garden. Den ene hadde papirteatre og den andre hadde... alt mulig rart. Dit skal vi Det var imidlertid leketøy av den mer voksne sorten jeg mente
HelloKjersti Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Haha. Sorry. Tror ikke jeg så noe sånt i helgen.
Sunshine Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 BH'er i store størrelser har de godt utvalg av på Marks & Spencer. Hvis du vil ha litt dyrere undertøy kan du stikke innom Bravissimo.
angara Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Billige klær og sko: Primark, oxford street (men kvaliteten kan være litt så som så) Leketøy for voksne: Det er mange aktuelle butikker i Soho, ta en spasertur der! Ting&Tang&klær: De har mye kult på camden market (hele området, både ute og inne). Der er det fullt av folk og mye liv. Følger forresten med i denne tråden, vi skal også til London snart
Gjest D-shol Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Ting&Tang&klær: De har mye kult på camden market (hele området, både ute og inne). Der er det fullt av folk og mye liv. Er det stengt eller ikke? Hørte rykter om det.
Lizzee Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Er det stengt eller ikke? Hørte rykter om det. Neida... Deler av Camden Market brant i februar 2008. Men er nå åpnet igjen Ta en titt her Ta t-banen's Northern Line til Chalk Farm.
Bøllefrø86 Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 De har en butikk med leketøy for voksne på Oxford Street hvertfall Pluss selvfølgelig en hel haug butikker med alt mulig annet, bl.a diverse gadgets (ligger også noen fancy undertøysbutikker der, hadde hvertfall store størrelser da jeg var der før jul)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå