pittie Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Som tittelen sier, så er jeg på utkikk etter nye boxere til samboeren min. De bør være av litt kraftig bomull, siden han er en stor aktiv kar og hullene kommer fort :gjeiper: Ikke tynne skrante greier som Björn Borg etc.
Gjest Invicta Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Mannen min bruker boxere som er av ganske slitesterk bomull hvertfall. Rundt strikken står det bare ManBasic bortover, tror de er fra Dressmann...
hufsa! Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Heia,da kan jeg anbefale HM sine.Gubben min bruker de på jobb (jobbetruser) må ha det i den jobben, og jeg kan koke de på 95 grader og de holder mndvis.
Inx Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Som tittelen sier, så er jeg på utkikk etter nye boxere til samboeren min. De bør være av litt kraftig bomull, siden han er en stor aktiv kar og hullene kommer fort :gjeiper: Ikke tynne skrante greier som Björn Borg etc. Hmm de Björn Borg boxerne jeg har er av de mest "solide" jeg har sett. Lange er de og... Jeg har pansertruser fra hæren liggende i en skuff, gi med addressen din så skal jeg sende de inn... Lover at de aldri har vært brukt .. dvs av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå