Gå til innhold

30.05.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg gleder meg veldig masse!

fikk med meg kjolen min hjem på torsdag, den ble nydelig!! den er sydd spesielt til meg, en veldig utradisjonell kjole, men den er perfekt til meg! i fløyel og thaisilke=)

ellers var vi i lokalene og satte opp alle bordene i dag, og nå skal jeg lage bordkart og plasering. lage ferdig takkekort, salmehefter og risposer!

ellers er alt under kontroll! deilig!

og ikke minst, det er spådt knall SOL!!!

jeg har begynt å planlegge alt som skal være med på bryllupsreisen som er fra søndagen av!!

Ønsker alle bruder lykke til videre med planlegging og den store dagen!!

Skrevet

Så deilig at du er i rute. Syv dager er ikke mye. Jeg håper du får en perfekt dag. :)

Gjest Koukla
Skrevet

Satte opp bordene en uke i forveien?? Wow, det hadde vært deilig!

Her har bakeren funnet ut at han skulle visst reise bort den helgen, blomsterhandleren klarer ikke å skaffe de blomstene vi ønsker, og kanskje heller ikke andrevalget, frisøren har trukket seg og solosangeren måtte jobbe den dagen... Alt dette ramlet inn over meg i uken vi nå avslutter : :murvegg:

When it rains, it pours...

Jeg jobber ikke bra under press...men er overraskende nok ikke særlig stresset - det ordner seg! Optimismen lenge leve! :biggrin:

Skrevet

Så spennende. :) Alt ordner seg, og det som ikke gjør går bra for det. Det kommer nok til å bli en super dag!

Så herlig at kjolen er akkurat slik du ønsker det. :danse:

Jeg må gå ned en kilo eller to før den sitter perfekt. Håper jeg klarer det.....

Kos dere masse og lykke til! :goodbye:

Skrevet

Oi, høres herlig ut! Nå ble jeg utrolig nysgjerrig på kjolen din. Det er ikke mulig å få se et bilde av den? Den høres flott ut, og jeg har ikke sett noen spesialsydde kjoler før :)

Skrevet

jeg har ikke noe bilde nå, og den henger hos moren min! men etter den store dagen skal jeg se om jeg får lagt ut et=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...