skruf Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Hei! Må bare fortelle; om et par uker skal vi få nytt familiemedlem!!!! Ei utrolig skjønn og bedårende berner sennen jente :rødme: Hele familien teller dager og gleder oss villt! Var og møtte henne for første gang nå, og vi ble alle forelsket! Hadde berner sennen for endel år tilbake, og det har alltid stått høyt på ønskelisten. Ville vel egentlig ikke noe med dette innlegget; annet enn å få delt min glede med dere
Passive Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer da. ^^ Blir store tissedammer i en stund fremover da. Og mye banning.
Mangopai Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer! :D :D Har en berner sennenvalp selv <3 Så heeerlige hunder!
skruf Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2009 Regner med store tissedammer og en del springing ut mens valpen tisser ja....og en del turer ut i halvsvime på natt Men til syvende og sist er det verdt hver en tissedam!!!!!
NoAngel Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 grattis :D nydelig rase :D hadde en selv for noen år siden:D kos dere masse, de blir fort store hehe
Lalle Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Uansett tissedammer eller ikke, mer kos og glede enn sureminer Gratulere så mye. Jeg har en Golden på 7 mnd og koser meg veldig.
Michelin Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hei! Må bare fortelle; om et par uker skal vi få nytt familiemedlem!!!! Ei utrolig skjønn og bedårende berner sennen jente :rødme: Hele familien teller dager og gleder oss villt! Var og møtte henne for første gang nå, og vi ble alle forelsket! Hadde berner sennen for endel år tilbake, og det har alltid stått høyt på ønskelisten. Ville vel egentlig ikke noe med dette innlegget; annet enn å få delt min glede med dere Så koselig da, hjemme har vi en St. Bernard. Kjempekoselig hund. Endret 24. mai 2009 av Michelin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå