Gjest Mia88 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Som dere ser, lurer jeg på om det er domt å sykkle tur, når jeg allerede har gangsperre etter en sykkeltur i går/natt? Sykkla ca. 20 km, og kjenner det idag, veldig godt i lårene. Bør jeg la musklene bygge seg opp? Eller kan jeg sykkle samme tur i dag, uten å bry meg om at jeg har vondt?
Gjest Mia88 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Ser jo nå at dette skal være på kosthold og trening, ikke Klær, sko og mote!
Vera Vinge Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Uten at jeg er noen ekspert i treningsteori, merker jeg at trening er den beste måten å bli kvitt stølhet. Så jeg nøler mao. ikke med å trene dagen etter, selv om jeg ble støl fra gårsdagens trening.
Annikken Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Grunnen til at du er støl er at musklene har blitt "ødelagt" og nå holder de på å rebygge seg (til å bli sterkere). Dersom du er kjempestøl bør du vente til den verste stølheten er over. Dersom det bare "svir litt" så går det sikkert fint. Men husk at denne "re-byggingen" og hvilen er minst en like viktig del av treningen. (Først bryter du ned muskelen, så lar du den få bygge seg opp igjen, og begge deler er viktig.)
Annikken Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Hva er gangsperre..? Det er jo kjeeeeempevanskelig å tolke ut ifra det første innlegget hva dette betyr...
Tonka Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Det er jo kjeeeeempevanskelig å tolke ut ifra det første innlegget hva dette betyr... Beklager at jeg tydeligvis ikke er like kjapp som deg, men nei, jeg synes ikke det var så lett å tolke. For uvitende lille meg hørtes det ut som et forbud hun hadde fått av treneren sin. Utrolig teit av meg å spørre, selvfølgelig... Edit: Trykkleif. Endret 24. mai 2009 av Tonka
Annikken Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Sorry, trodde du spurte bare for å være sarkastisk/ kjip Mente ikke være kjip tilbake
Tonka Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Så veldig kjip var du vel ikke... Du er tilgitt, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå