Gå til innhold

Vet du hvilken sang dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leter etter en sang der en dame synger følgende: "If somebody´s going to make it, then somebody´s gotta/outta be you". Jeg hører den mye på radio for tida, men har enda ikke funnet ut hvem som synger den:(

Leter også etter en sang der en dame synger "I don´t want to diiiie...", med veldig trykk på i-en i "die". Noen som vet hvilken sang jeg snakker om?

Endret av Purple Diamond
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg leter etter en sang der en dame synger følgende: "If somebody´s going to make it, then somebody´s gotta/outta be you". Jeg hører den mye på radio for tida, men har enda ikke funnet ut hvem som synger den:(

Donkeyboy - Ambitions

Skrevet
Donkeyboy - Ambitions

Tusen takk! Nå ble jeg glad :)

Skrevet

Leter også etter en sang der en dame synger "I don´t want to diiiie...", med veldig trykk på i-en i "die". Noen som vet hvilken sang jeg snakker om?

Skrevet

Er ikke dame forresten :fnise:

Skrevet
Er ikke dame forresten :fnise:

Hva...? Er litt treig nå, så forstår ikke hva du mener :gjeiper:

Skrevet
Hva...? Er litt treig nå, så forstår ikke hva du mener :gjeiper:

Du skrev "Jeg leter etter en sang der en dame synger følgende: "If somebody´s going to make it, then somebody´s gotta/outta be you"."

Og det er ingen dame, det er en gutt/mann som synger. Han kores av en jente, men hun høres svært lite. De har sluppet musikkvideo forresten :)

Skrevet
Og en til: en sang der en mann synger "jeg kan aldri glemme første natt med dronningen" - hvilken sang er dette?

• 2 uker senere...
Skrevet
Du skrev "Jeg leter etter en sang der en dame synger følgende: "If somebody´s going to make it, then somebody´s gotta/outta be you"."

Og det er ingen dame, det er en gutt/mann som synger. Han kores av en jente, men hun høres svært lite. De har sluppet musikkvideo forresten :)

Oh... Hehe :sjenert:

Takk, Metemor;)

Skrevet

Hva med denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...