Purple Diamond Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg leter etter en sang der en dame synger følgende: "If somebody´s going to make it, then somebody´s gotta/outta be you". Jeg hører den mye på radio for tida, men har enda ikke funnet ut hvem som synger den:( Leter også etter en sang der en dame synger "I don´t want to diiiie...", med veldig trykk på i-en i "die". Noen som vet hvilken sang jeg snakker om? Endret 23. mai 2009 av Purple Diamond
Arwen Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Jeg leter etter en sang der en dame synger følgende: "If somebody´s going to make it, then somebody´s gotta/outta be you". Jeg hører den mye på radio for tida, men har enda ikke funnet ut hvem som synger den:( Donkeyboy - Ambitions
Purple Diamond Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Donkeyboy - Ambitions Tusen takk! Nå ble jeg glad
Purple Diamond Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2009 Leter også etter en sang der en dame synger "I don´t want to diiiie...", med veldig trykk på i-en i "die". Noen som vet hvilken sang jeg snakker om?
Makin' it big Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Jeg leter etter en sang der en dame synger følgende: "If somebody´s going to make it, then somebody´s gotta/outta be you". Jeg hører den mye på radio for tida, men har enda ikke funnet ut hvem som synger den:( Er ikke dame forresten
Purple Diamond Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2009 Er ikke dame forresten Hva...? Er litt treig nå, så forstår ikke hva du mener :gjeiper:
Makin' it big Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Hva...? Er litt treig nå, så forstår ikke hva du mener :gjeiper: Du skrev "Jeg leter etter en sang der en dame synger følgende: "If somebody´s going to make it, then somebody´s gotta/outta be you"." Og det er ingen dame, det er en gutt/mann som synger. Han kores av en jente, men hun høres svært lite. De har sluppet musikkvideo forresten
Lyra Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Og en til: en sang der en mann synger "jeg kan aldri glemme første natt med dronningen" - hvilken sang er dette?
Purple Diamond Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2009 Du skrev "Jeg leter etter en sang der en dame synger følgende: "If somebody´s going to make it, then somebody´s gotta/outta be you"." Og det er ingen dame, det er en gutt/mann som synger. Han kores av en jente, men hun høres svært lite. De har sluppet musikkvideo forresten Oh... Hehe Takk, Metemor;)
Purple Diamond Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2009 Leter også etter en sang der en dame synger "I don´t want to diiiie...", med veldig trykk på i-en i "die". Noen som vet hvilken sang jeg snakker om? Hva med denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå