Gå til innhold

Ferie - Sørlandet

Lander

Anbefalte innlegg

Hei, ferieplanene våre ble ikke noe av, så nå må de endres i hui og hast :-)

Tenker å leie en hytte på Sørlandet, og har sett litt på Finn.no. Det er mye å bla gjennom (og mange er utleid nå selvfølgelig...) Lurte på om noen visste om det var noen Feriesentre med hytteutleie?

Ellers blir jeg glad for tips til ferie småbarnsfamilie i ikke så lang avstand fra Dyreparken som vi har lovet å besøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ferieplanene våre ble ikke noe av, så nå må de endres i hui og hast :-)

Tenker å leie en hytte på Sørlandet, og har sett litt på Finn.no. Det er mye å bla gjennom (og mange er utleid nå selvfølgelig...) Lurte på om noen visste om det var noen Feriesentre med hytteutleie?

Ellers blir jeg glad for tips til ferie småbarnsfamilie i ikke så lang avstand fra Dyreparken som vi har lovet å besøke.

Jeg vil anbefale å bo på Hamresanden.

Hamresanden Ferieleiligheter/hytte har en sentral beliggenhet. 200-300 meter til en av Norges fineste strender. Kort avstand fra Dyre/fritidspark og sentrum :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

hamresanden er absolutt fint, men man er avhengig av bil.

tar vel gode 15 min å kjøre til sentrum, men er nærme dyreparken.

selv hadde jeg heller leid en leilighet i sentrum(heter noe med ferieleiligheter kristiansand eller noe...) og tatt bussen til dyreparken som går fire ganger i timen:=) det tar ca 20 min med buss dit, 10 min i bil.

på hamresanden er man jo på stranden, men litt langt fra sentrum relativt sett.

i sentrum har man alt, også strand.

men, hamresanden er flott:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv hadde jeg heller leid en leilighet i sentrum(heter noe med ferieleiligheter kristiansand eller noe...) Centrum Plaza :)

Hvis ikke legger de ut mange forskjellige ferie hus/leiligheter her hver dag :)Link

Endret av Tante Dora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...