Lander Skrevet 23. mai 2009 #1 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei, ferieplanene våre ble ikke noe av, så nå må de endres i hui og hast :-) Tenker å leie en hytte på Sørlandet, og har sett litt på Finn.no. Det er mye å bla gjennom (og mange er utleid nå selvfølgelig...) Lurte på om noen visste om det var noen Feriesentre med hytteutleie? Ellers blir jeg glad for tips til ferie småbarnsfamilie i ikke så lang avstand fra Dyreparken som vi har lovet å besøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coth Skrevet 26. mai 2009 #2 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, ferieplanene våre ble ikke noe av, så nå må de endres i hui og hast :-) Tenker å leie en hytte på Sørlandet, og har sett litt på Finn.no. Det er mye å bla gjennom (og mange er utleid nå selvfølgelig...) Lurte på om noen visste om det var noen Feriesentre med hytteutleie? Ellers blir jeg glad for tips til ferie småbarnsfamilie i ikke så lang avstand fra Dyreparken som vi har lovet å besøke. Jeg vil anbefale å bo på Hamresanden. Hamresanden Ferieleiligheter/hytte har en sentral beliggenhet. 200-300 meter til en av Norges fineste strender. Kort avstand fra Dyre/fritidspark og sentrum :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 26. mai 2009 #3 Del Skrevet 26. mai 2009 hamresanden er absolutt fint, men man er avhengig av bil. tar vel gode 15 min å kjøre til sentrum, men er nærme dyreparken. selv hadde jeg heller leid en leilighet i sentrum(heter noe med ferieleiligheter kristiansand eller noe...) og tatt bussen til dyreparken som går fire ganger i timen:=) det tar ca 20 min med buss dit, 10 min i bil. på hamresanden er man jo på stranden, men litt langt fra sentrum relativt sett. i sentrum har man alt, også strand. men, hamresanden er flott:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Dora Skrevet 26. mai 2009 #4 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) selv hadde jeg heller leid en leilighet i sentrum(heter noe med ferieleiligheter kristiansand eller noe...) Centrum Plaza Hvis ikke legger de ut mange forskjellige ferie hus/leiligheter her hver dag Link Endret 26. mai 2009 av Tante Dora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sabeltann Skrevet 22. oktober 2010 #5 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det finnes også mange forskjellige annonser på denne nettsiden som vi alle er kjent med nåhytteutleie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå