Lander Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Hei, ferieplanene våre ble ikke noe av, så nå må de endres i hui og hast :-) Tenker å leie en hytte på Sørlandet, og har sett litt på Finn.no. Det er mye å bla gjennom (og mange er utleid nå selvfølgelig...) Lurte på om noen visste om det var noen Feriesentre med hytteutleie? Ellers blir jeg glad for tips til ferie småbarnsfamilie i ikke så lang avstand fra Dyreparken som vi har lovet å besøke.
coth Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei, ferieplanene våre ble ikke noe av, så nå må de endres i hui og hast :-) Tenker å leie en hytte på Sørlandet, og har sett litt på Finn.no. Det er mye å bla gjennom (og mange er utleid nå selvfølgelig...) Lurte på om noen visste om det var noen Feriesentre med hytteutleie? Ellers blir jeg glad for tips til ferie småbarnsfamilie i ikke så lang avstand fra Dyreparken som vi har lovet å besøke. Jeg vil anbefale å bo på Hamresanden. Hamresanden Ferieleiligheter/hytte har en sentral beliggenhet. 200-300 meter til en av Norges fineste strender. Kort avstand fra Dyre/fritidspark og sentrum :-)
Gjest norah Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 hamresanden er absolutt fint, men man er avhengig av bil. tar vel gode 15 min å kjøre til sentrum, men er nærme dyreparken. selv hadde jeg heller leid en leilighet i sentrum(heter noe med ferieleiligheter kristiansand eller noe...) og tatt bussen til dyreparken som går fire ganger i timen:=) det tar ca 20 min med buss dit, 10 min i bil. på hamresanden er man jo på stranden, men litt langt fra sentrum relativt sett. i sentrum har man alt, også strand. men, hamresanden er flott:=)
Tante Dora Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 (endret) selv hadde jeg heller leid en leilighet i sentrum(heter noe med ferieleiligheter kristiansand eller noe...) Centrum Plaza Hvis ikke legger de ut mange forskjellige ferie hus/leiligheter her hver dag Link Endret 26. mai 2009 av Tante Dora
sabeltann Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Det finnes også mange forskjellige annonser på denne nettsiden som vi alle er kjent med nåhytteutleie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå