Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg er ei 17 år gammel jente, min naturlige hårfarge er mørkebrunt. Jeg har i flere år ønsket og bli blond.

For ca 1 mnd siden stripet jeg håret mitt, masse lyse striper, og resultatet ble overaskende bra! Men for 1 uke siden bleket jeg hele håret, og det ble selvfølgelig orange, med masse røde flekker. Derfor bleket jeg på nytt i går kveld.

Nå er resultatet bedre, men i lengdene av håret er det enda ganske mørkt orange, mens i hodebunnen, luggen og i nakken helt lyst.

Alt dette er gjort hjemme.

Hva skal jeg gjøre for at det skal bli BLONDT? :P

(ønsker ikke å farge håret mitt mørkt igjen med det første)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis håret ditt fremdeles er i god stand kan du prøve å bleke det på nytt med Depend sin blondering. Usikker på om du bør bruke den for blondt eller brunt hår, men du kan jo spørre om det i butikken, de har den hvertfall på Vita.

Uansett - den bleker håret mye, og du kan velge hvor mange nyanser lysere du vil ha det.

Skrevet
Hvis håret ditt fremdeles er i god stand kan du prøve å bleke det på nytt med Depend sin blondering. Usikker på om du bør bruke den for blondt eller brunt hår, men du kan jo spørre om det i butikken, de har den hvertfall på Vita.

Uansett - den bleker håret mye, og du kan velge hvor mange nyanser lysere du vil ha det.

Okei, tusen takk for tips :)

Tror håret mitt er i god stand. Har kjøpt sjampo og balsam for blondt hår med lilla pigmenter i. Pluss at til uka skal jeg kjøpe en skikkelig hårkur. Har ikke Vita her, men tror de selger Depend på Cubus og :)

Skrevet

Hvis du er lur så går du først til en frisør og spør om du bør farge med en varm eller kald farge... Farger du med feil, så kan du få en forferdelig farge, og i tillegg ødelegge håret ditt... Leste en tilsvarende tråd her inne for noen dager siden, og håret hennes ble ødelagt...

Husk å kure håret skikkelig etter all blekingen! Kjøp en god en hos frisøren (gjerne kerastase sin) og la den sitte i håret natten over...

Skrevet
Hvis du er lur så går du først til en frisør og spør om du bør farge med en varm eller kald farge... Farger du med feil, så kan du få en forferdelig farge, og i tillegg ødelegge håret ditt... Leste en tilsvarende tråd her inne for noen dager siden, og håret hennes ble ødelagt...

Husk å kure håret skikkelig etter all blekingen! Kjøp en god en hos frisøren (gjerne kerastase sin) og la den sitte i håret natten over...

Tror kanskje jeg har lest samme tråd som deg da.

Har du noen erfaringer med kerastase? Hviken type bør jeg ha? Og hvilken pris ligger de på? :)

Skrevet

Det finnes bare én ting å gjøre for å fikse håret ditt nå - gå til en frisør...

Prøver ikke å skuffe deg, men snakker av erfaring. Ikke bruk mer penger på å bleke det selv, bruk dem hos frisøren i stedet, så blir du fornøyd også. Og du får beholde håret ditt...

Lykke til, snuppa! :)

Skrevet

Ja-a.. Må kanskje dra til frisør. Har mange dårlige erfaringer fra frisørene i området her jeg bor, men.

Skrevet

Ett dumt spørsmål.. hjelper det så mye mer på å ha kuren i håret over natten?

Gjest Raggy
Skrevet

For all del ikke bruk mere bleikemiddel i håret! Du må korrigere fargen isteden. Bruk en kald lysfarge med lilla pigmenter så kanskje det hjelper. Det er mye bedre å gjøre det enn å bleike håret så mye at det knekker, for det gjør det etter noen ganger med bleiking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...