Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokre av mine "vener" på facebook, er svært ivrige på å oppdatere sin status. Altfor ivrige etter mi meining.

Det er folk eg ikkje vil slette frå mine vener, men det interesserere meg ikkje på kvart 20 minutt lese ting som "Jaudå.... England slipper ikkje taket, her ligger vi.... lossar .... men heilt ok, fekk sova litt då :-) ..................... Skulle vore på Lynnord Skynnord i dag... :-( "give me back my bullit" og "sweet home alabama", og ikkje minst "free bird" skikkelig Texas rock" og 'Here the importance of individual responsibility is quite clear, for an atmosphere of peace must be created in oneself, then it will be created in the family, and then in the community.'

Nokon som veit om det er mulig å blokkere newfeeden frå nokre av sine vener, utan å slette dei fullstendig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du holder musa over personens statusoppdateringer står det "hide" på høyre side av teksten. Trykk Hide, og så "Hide navnpåvenn".

Voila! :)

Skrevet

...og dette kan du også gjøre med applikasjoner. Er du lei av å se Texas Holdem Poker-"nyheter", så kan du skjule dem for "evig og alltid".

Skrevet

Tusen takk for hjelpa!

:enig:

Skal bli bra å få luka ut nokre av dei verste floskelskrivarane!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...