Litlaa Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg er ei jente på 24 år som hater armene mine. Jeg har en ellers tynn kropp men har alt for mye muskler i armene. Da jeg i tillegg har små bryster føler jeg meg veldig lite kvinnelig pga dette. Jeg trente håndball i 8 år frem til jeg var 15, men har ikke trent regelmessig siden det. Kan derfor ikke skjønne hvorfor jeg har så store armmuskler nå! Jeg har fått høre fra en fysioterapaut at jeg har veldig anstrengt muskulatur. Mulig jeg dermed "trener" armene uten å være bevisst på det. Uansett hva som er grunnen vil jeg gjøre noe med dette! Men hva kan jeg gjøre for å få tynnere eller mer feminine armer? Jeg kan jo ikke trene dem vel, for da blir de jo større? Går det an å strekke dem på no måte eller no lignende? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så håper noen der ute har noen tips til meg?
Chanel.No5 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Er nok håndballen som er gunnen til dine muskløse armer, trener du dette fremdeles vil ikke musklene forsvinne før du slutter tenker jeg. Det går ikke an å "fjerne" muskler som trenes regelmessig. Da må du slutte trene de å "miste" musklene på den måten. Synes du er hedig jeg da=) Må jobbe hardt for å få muskler på mine pipestilker=)
Inx Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Er nok håndballen som er gunnen til dine muskløse armer, trener du dette fremdeles vil ikke musklene forsvinne før du slutter tenker jeg. Det går ikke an å "fjerne" muskler som trenes regelmessig. Da må du slutte trene de å "miste" musklene på den måten. Synes du er hedig jeg da=) Må jobbe hardt for å få muskler på mine pipestilker=) Enig med deg i at hun har et luksusproblem .. Synes kvinner ser best ut når de er trente jeg
Chanel.No5 Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Enig med deg i at hun har et luksusproblem .. Synes kvinner ser best ut når de er trente jeg Så absolutt! Men desverre er vi mennesker aldri fonøyd. Vil alltid ha det vi ikke har og ønsker å kvitte oss med det vi faktisk har. Blir aldri fornøyd.. (Dette var ikke noe mot deg TS!! Bare generelt !!)
Yoshi Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Er nok håndballen som er gunnen til dine muskløse armer, trener du dette fremdeles vil ikke musklene forsvinne før du slutter tenker jeg. Det går ikke an å "fjerne" muskler som trenes regelmessig. Da må du slutte trene de å "miste" musklene på den måten. Synes du er hedig jeg da=) Må jobbe hardt for å få muskler på mine pipestilker=) Men hun skriver jo at hun IKKE trener håndball nå. Jeg har samme problem, men ikke noe svar. Trente kampsport for ca 7 år siden og blir ikke kvitt de store armene mine.
Inx Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Men hun skriver jo at hun IKKE trener håndball nå. Jeg har samme problem, men ikke noe svar. Trente kampsport for ca 7 år siden og blir ikke kvitt de store armene mine. Tren mere styrke da, få noen skikkelige tricepsmuskler og en kul på biceps. Synlig muskuløse armer er bare sexy - med mindre du bruker "mannlige" kosttilskudd og får resultat deretter. Stram opp muskulaturen i armene igjen, da tipper jeg det blir seendes mye bedre ut... Jeg tror at grunnen til deres store armer er fett og vann, ikke muskler.
Sirilill Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Enig med deg i at hun har et luksusproblem ..de Ja, du har virkelig et lite luksusproblem. Men en veldig enkel og fin metode for å strekke muskulatur på overarmer: Bøy armen bak, å legg håndflaten på ryggen rett under nakkehalsen. Dytt med den andre armen på albuen slik at du kjenner du får strekk i muskulaturen i den bakoverbøyde armen. Hoooooold! En ypperlig metode for å strekke opp igjen "bestemor-overarm" som slenger litt, samt å strekke ut stram muskulatur. Muskulaturen "svarer" ganske fort.
Ladylike Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har også litt av samme problemet.. Drev med en idrett for i flere år som krevde veldig mye benstyrke og har ganske store lår enda. Hvis jeg trener mer styrke i perioder går muskelmassen ganske fort opp. men skal vel ikke klage som folk sier her=)
Gjest Huldali Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har også samme "promlem" når det gjelder lårmusklene... Lurer på om jeg kan få "penere" og lengere muskler og mindre ved å strekke og tøye mye? Det høres jo ut som et luksusproblem for mange at man etter egen mening har for store muskler i armer eller ben, men forstår virkelig TS sin problemstilling. Hva man syns er pent og trives med er jo veldig individuelt. og det er jo som flere sier, vi blir aldri fornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå