Gjest Miley Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Når jeg ser på sporingen av en pakke jeg venter på står det Item arrived at post/delivery office Addressee advised to pickup the item Kan jeg da hente pakken? Har jo to lange nr de bør kunne søke den opp på? De er så jævlig sure og vil alltid bare ha et to sifret tall de selv skriver på pakken..
ellen :) Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Når jeg ser på sporingen av en pakke jeg venter på står det Item arrived at post/delivery office Addressee advised to pickup the item Kan jeg da hente pakken? Har jo to lange nr de bør kunne søke den opp på? De er så jævlig sure og vil alltid bare ha et to sifret tall de selv skriver på pakken.. ja det kan du så lenge du har nr, jeg har gjort det. Og da hadde jeg ikke nr til og med sa bare att pakken min var kommet og sa navnet mitt. skal ikke være så stort problem det nei.
LilleBille Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Vanligvis kan du skrive ut henteseddel fra nettet når den er ankommet postkontoret ditt. Noen ganger får man jo bare sporingsnummeret på sms - og på oppgi det for å hente - så jeg ville absolutt tro du fikk utlevert pakken når du har dette.
LilleBille Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 ja det kan du så lenge du har nr, jeg har gjort det. Og da hadde jeg ikke nr til og med sa bare att pakken min var kommet og sa navnet mitt. skal ikke være så stort problem det nei. Postkontoret hos oss godtar ikke navn - for de kan ikke lete gjennom alt - men så lenge de får nummer går det greit.
Gjest Miley Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Jeg prøver. Vil ha pakken min i dag. Er det Package-id eller shipment-id de trenger? Begge?
LilleBille Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Ta med begge for sikkerhets skyld. Kjør ut sporinggsiden - om du ikke kan printe ut hentelapp. Endret 23. mai 2009 av LilleBille
Gjest SmallTalk Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Sånn til opplysning senere: Det er sendingsnummeret de vil ha. De to sifferene som skrives på pakken er de to siste sifferene i sendingsnummeret. Er du usikker på hvilket av nummerene de vil ha, så tar du en utskrift av begge og leverer den, så finner de som jobber i posten ut hvilken pakke som er din. Og så lenge det står at pakken er ankommet, så er det bare å gå innom posten med sendingsnummeret. Du trenger ikke vente på pakkelappen. Endret 23. mai 2009 av SmallTalk
Susan Sto Helit Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Sånn til opplysning senere: Det er sendingsnummeret de vil ha. De to sifferene som skrives på pakken er de to siste sifferene i sendingsnummeret. Er du usikker på hvilket av nummerene de vil ha, så tar du en utskrift av begge og leverer den, så finner de som jobber i posten ut hvilken pakke som er din. Og så lenge det står at pakken er ankommet, så er det bare å gå innom posten med sendingsnummeret. Du trenger ikke vente på pakkelappen. Hos oss skriver de ikke de to siste sifrene på sendingsnummeret på pakken, men skriver på hyllebokstav og plasseringsnummer. (Men de bruker jo kun sendingsnummer eller strekkode for å søke opp pakken da. )
Gjest SmallTalk Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Hos oss skriver de ikke de to siste sifrene på sendingsnummeret på pakken, men skriver på hyllebokstav og plasseringsnummer. (Men de bruker jo kun sendingsnummer eller strekkode for å søke opp pakken da. ) Hos oss bruker vi de to siste siste sifferene i sendingsnummeret, så det er nok litt variasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå