Tabris Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg vet ikke helt om jeg skal poste denne sangen her, under Aktuelt eller Politikk. Antagelig burde den vært i politikk siden jeg regner med at tråden kommer til å utarte seg til en debatt for og i mot FrPs politikk. Nu vel. Har noen hørt det siste bidraget til vår kulturarv, Christian Ingebrigtsens valgkampsang til FrP? Hvis ikke, så kan den både høres og ses her: Jeg har forsøkt å holde meg seriøs og saklig når jeg kommenterer denne sangen, men jeg kjenner det begynner å røyne på. Jeg vet vel egentlig ikke helt hvor jeg skal begynne. Selv om jeg ser fullstendig bort fra FrP som parti, så var denne sangen, unnskyld meg, helt forferdelig. Den minner meg mer om en dårlig familiesang skrevet til en konfirmasjon enn en sang skrevet av en musiker. Noe mer platt og banalt, både tekst- og melodimessig, skal man vel lete lenge etter. (Eller, nei jeg trekker det siste der tilbake - man trenger ikke lete lenger enn til nærmest popliste). Andre som har noen tanker? Jeg har lyst til å si at denne tråden bør holde seg til kommentarer om sangen og ikke så mye om FrPs politikk, men regner med det blir dødfødt.
cilipili Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Vet heller ikke helt hvor jeg skal begynne.. Tårene bare spratt. Jeg har ikke ledd så godt på lenge. Ingenting rimer, alt er bare oppramsing av standard Frp-svada, melodien er ekkelt typisk og så legger vi i tillegg til ekstrem rulling på r'ene. Jeg håper Frp bruker dette som valgkampsang; da alle velgere nok vil forsvinne. Ler enda, jeg
Nausicaä Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 P3 diskuterte denne for noen dager siden. Det er et virkelig tydelig bestillingsverk som Ingebrigtsen visstnok var usikker på om han skulle ta på seg. Jeg lo høyt og lenge i den bilkøen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå