Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #21 Skrevet 25. mai 2009 Mens vi ga ikke hverandre morgengave i det hele tatt. Ikke fikk jeg diamantringer og roser etter fødselen heller. Det er da andre ting her i verden som er så uendelig mye viktigere enn TING. *sær* Hehe, akkurat samme her. Vi har ikke så god råd, så jeg nekta mannen å kjøpe både morgengave og gave etter fødsel til meg. Bedre å prioritere andre ting... Og etter bryllup og fødsel så er det hverandre og ungen som er gaven
missLynch Skrevet 25. mai 2009 #22 Skrevet 25. mai 2009 Mens vi ga ikke hverandre morgengave i det hele tatt. Ikke fikk jeg diamantringer og roser etter fødselen heller. Det er da andre ting her i verden som er så uendelig mye viktigere enn TING. *sær* ....og enda flere. Samme her. Mulig det er vanlig, inte vet jäg....
Amadea Skrevet 25. mai 2009 #23 Skrevet 25. mai 2009 Vi hadde heller ikke morgengaver. Det ble vi enige om. Tror det vanligste nå er at begge gir gave. Men det er jo bare utfra hva jeg leser her på forumet da, og det er kanskje ikke så representativt. Vet ikke om venninnene mine har gitt morgengaver jeg.. Har aldri kommet på å spörre om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå