Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #82 Skrevet 26. juli 2003 jeg så linemor naken og kuken ble stor hele natten holdt vi på og drev hor linemor kom som en foss da skulle dere sett oss for å få linemor ordentlig på gli må man begynne med 69 og så etter en stund tar hun spruten i munn linemor liker også godt å sitte på toppen jeg syns det er deilig for kroppen etter en lang natt er kuken sår og sliten og veldig liten.. jeg vil ha mer maste linemor jeg sa at da får du pule min bror nei sa linemor jeg vil ha en som er stor jeg sa forresten i garasjen står hesten huff dårlig.. lite kreativ nå
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #84 Skrevet 26. juli 2003 Jeg skjønner ikke stygge ord om lem og slikt derfor vil jeg skrive et blomsterdikt om verden og barn og slike ting og Donald, Alice og tingeling sånt som hører MIN verden til med bønn og sang og uskyldige spill Synes dere er fryktelig syndige og foretrekker heller de yndige som ikke driver hor men synger i tensingkor og spiser kjeks, sånne deilige fyldige Tralalala, så lykkelig jeg er sitter og ser på blomster og trær og undres litt på hvorfor himmelen er blå Hva ER pikk, kuk, knull og alt det der??? :kgsmil: :kgsmil:
Linemor Skrevet 26. juli 2003 #85 Skrevet 26. juli 2003 lille uskyldige Maiken, hehe, du husker det nok når Arnie kommer tilbake, han blåser nok vekk blomsterstøvet du innhalerer nå
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2003 #86 Skrevet 26. juli 2003 nå skal jæ fortelja om pikk og puling å slækt pikken er et lem bli medmeg hjem så skal jeg ta den frem fitta er et hull som blant annet brukes til knull den fører ofte med seg mye tull og ofte er den full av ull ulla må bort må bort da blir den fin da kan den få besøk av munnen min vil ikke ha hår på tunga da er det bedre å pule å få unga..
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #87 Skrevet 26. juli 2003 *GISP*, jeg er så sjokkert dere er så....alterert' Fikk frysninger nå hvordan skal dette gå Jeg ER jo allerede barbert Jeg visste ikke at dette var grunnen hva ER det du gjør med munnen??? mine øyne ble store Hva er en hore (?) Du babler om ull og tull, knull og hull Når du noengang bunnen? *supe inn mer blomsterstøv*
Linemor Skrevet 26. juli 2003 #88 Skrevet 26. juli 2003 Maiken, jeg må bare innrømme at du er virkelig søt når du er så bestøvet som nå. helt uskyldshvit og greier, jeg ler så nesten detter ned av stolen jeg. bra trim for magemuskelene dette her
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2003 #89 Skrevet 26. juli 2003 jeg som trodde du var gammel og full av hår mellom dine smekre lår nå skal du se at du kukken får med munnen når jeg nok aldri bunnen men jeg har en stake på 23,5 så den når nok frem en hore tar betalt for noe så banalt men så må hun jo også ¨ta den analt enten hun vil eller ikke der er det ikke nok med å slikke noe mer du lurer på og du svar skal få
Linemor Skrevet 26. juli 2003 #90 Skrevet 26. juli 2003 her lærer vi da de virkelig viktige begrepene i livet på rim, er det rart barna blir forvirret
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #91 Skrevet 26. juli 2003 :o *lamslått* Hvem trenger vel verk og andre bøker når man på KG driver og søker etter lurvens nick Han kan sine trick *snuse*....det dufter blomsterløker Moi?? Gammel med hår mellom mine smekre lår? Hvordan KUNNE du tro fikk lyst å sette en klo i baken din, så du riktig forstår at Maiken er ren og smekker og pen uten hår, sår og froskelår (?) Nå går det over stoll og stein må vakle på skjelvende bein mot nattbordet mitt hvor det skjuler seg litt som hjelper når jeg blir mannfolk-klein *gud, så lyrisk og uskyldsren man kan føle seg på en slik dag *
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2003 #92 Skrevet 26. juli 2003 hvem ønsker seg ikke en klo i baken hvem vil ikke se maiken naken til tross for sin høye lalder holder hun seg godt ja jammen er hun flott hun er skikkli rå puler og suger som få når de hører navnet hennes får alle gutta fra bergen til moss en kjempesvær stå men maiken liker best dildon sin den er så blå og fin med den føler hun seg trygg når hun ligger på rygg og slipper å se at mannen er stygg den gir henne alltid orgasmer etterfulgt av voldsomme spasmer..
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 #93 Skrevet 26. juli 2003 :o Fylleskjelve Lillian *tusler vettskremt ut igjen*
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #94 Skrevet 26. juli 2003 *sukke* Det var fort gjort, kan du tro Nei, stygge menn er ikke'no for Maik på en dag som denne hvor hun kjapt kan tenne på de underligste ting, selv en glo Kanskje løsningen er fredag med rødvin så lørdag opprinner med litt murring mellom ben og ører hvor vettet opphører når prat går over til purring Prrr, prrr..er elskling våken? Og klar for litt klarning i tåken? Tar tak i saken hans og behandler den uten stans til han jamrer og peser i ståken :MÅ ringe elskling:
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #95 Skrevet 26. juli 2003 når maiken får seg rødvin ja da blir hun kåt og fin og hun kaster seg over mannen sin stakkars gutten er dette slutten? maiken vil helst ha staken inni baken har du hørt på maken mannen til maiken får en tier hvis han gjør alt hun sier det gjør ike hennes andre frier maiken bruker gubben til mye rart til tross for at kukken hans er ganske sart han tenker:å gud er hun ike ferdig snart men maiken hviler aldri lenge om fem minutter kan hun et nytt nummer trenge
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #96 Skrevet 26. juli 2003 :o Nånei, i Maikens bak slipper ingen stak uansett farve og smak eller andre manøver og tak Da sparker jeg med et brak så han flyr mellom vegger og tak :o for staken i baken er slettes ikke saken Hørt på maken! *fnise surrete og småsvimmel*
Linemor Skrevet 26. juli 2003 #97 Skrevet 26. juli 2003 er det lenge til elsklingn til maiken kommer hjem da. tror ikke avhold er tingen for deg
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2003 #98 Skrevet 26. juli 2003 det eneste maiken liker er misjonær men det er fordi mannen hennes er så jævlig svær 67 cm fra rot til tupp ja her har maiken virkelig gjort et kupp maikens mann mann må ha en dobbeltseng alene en side til seg selv og en til det tredje benet men maiken klager ikke for han er veldig godt til å slikke
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #99 Skrevet 26. juli 2003 linemor dro av seg trusa da skimta jeg den våte musa jeg blei kåt og rusa jeg vil ha pikk nå sa hun først i fitta så i munn men jeg kjørte den i anus da sa hun vær forsiktig pus men jeg kjørte på hardt å lenge linemor trodde hun skulle sprenge da jeg kom spruta jeg henne i ansiktet det så jeg at hun likte etterpå runket hun min store stå til hånda ble blå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå