Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #62 Skrevet 25. juli 2003 Nevæd! Oops, feil tråd... - heldige grisen!
chimp Skrevet 25. juli 2003 #64 Skrevet 25. juli 2003 Trøffel, Trøffel, du er grønn i trynet er du blitt dårlig? si oss hvorfor det Er det fordi du er gravid om dagen og fordi din stake henger ned??? :o
OppNed Skrevet 25. juli 2003 #65 Skrevet 25. juli 2003 Hva da, forresten??? Sitter jeg her...og tøffer meg....for meg selv??? ser jo ut som om jeg har opplevd noe kjempespennende, jo Schtiiiilig...Nett er SÅ bra!!! neste gang skal jeg skrive at jeg er kjemperik!!! Og...at jeg kjører Audi, og at jeg eier fem bedrifter og...fanker'n, telefon!!!
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #66 Skrevet 25. juli 2003 En sjenert ung mann i fra sør lot som han var i humør til litt tøys og litt tull etter en lang natt med :oops: men i hodet var han ganske ør
chimp Skrevet 25. juli 2003 #67 Skrevet 25. juli 2003 En blåmann fra sørlandets kyst han påstår han stadig har lyst til å bite litt her og slikke litt der på madamen sitt fristende bryst
OppNed Skrevet 25. juli 2003 #68 Skrevet 25. juli 2003 Å påstå en ting er nå en vri av saken No annet er det å få schvung på staken For elskling er bortreist, og Maik hun er naken (ER jo ikke naken da!!!) Når trøtt, sløv og full av tanker om :oops: Blir Maik vill og sprø av å tenke på saken! *er det lov å be om littegrann medlidenhet eller???*
chimp Skrevet 25. juli 2003 #69 Skrevet 25. juli 2003 Jeg har så lyst til å bli kysst midt på puppen på puppetuppen kåt og gla' blir chimp'en da Chimpe-mann er heller ikke hjemme så nå er jeg kommet i litt av en klemme Hvis gjør en stakkar som bare MÅ!!! Jo, rett til byen drar jeg nå
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #70 Skrevet 25. juli 2003 Fru trøffel var ganske blid der hun satt sykmeldt i stua si Han er ikke den første og neppe den største - men dog; han får meg på gli'
chimp Skrevet 25. juli 2003 #71 Skrevet 25. juli 2003 Enkleste sak av verden Det er å komme på gli' til og med Gates, den nerden selv han har visst noe på si' Men HVA er det han har? Denne steinrike kar Jo en hemmelig gard og nå gjør han seg klar Sine krøller han føner Før han setter av sted Til frittgående høner og kondomene er med
Linemor Skrevet 25. juli 2003 #72 Skrevet 25. juli 2003 synes ikke dere hvisker da, men det er greit dt. dere kan bare dikte dere som får det til. jeg kan bare sitte og rive av meg håret fordi jeg ikke kan få ting til å rime. smugleser hva dere skriver istede jeg
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2003 #73 Skrevet 26. juli 2003 jeg var så kåt du var så våt jeg tok deg bakfra i en båt plutselig sa du at du ville ri da ble jeg blid ja der lå vi i en båt på vei til ski jeg spurte om å få anal men du sa først måd en måles med linjal den var tjutre komma fem og du sa jeg kan ikke sitte på et så stort lem da ble jeg sur og dro hjem
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2003 #75 Skrevet 26. juli 2003 en dag jeg var ute å gikk fikk jeg plutselig ståpikk det varfordi jeg så deg naken du sto der å rista på baken og jeg gikk bort med den svære staken og spurte om du ville være med hjem å se på mitt nye silkelaken jeg ble glad da du sa ja jeg tok av meg trusa og stakk den i musa og du sa jajaja du skrek så nabokona ble blek og hun spurte om hun kunne være med på ¨vår ville lek ogda hadde jeg plutselig to munner å mette og to hull å tette etter mange timer var alle glade og jeg gikk å kjøpte meg en sjokolade
Linemor Skrevet 26. juli 2003 #76 Skrevet 26. juli 2003 da håper jeg denne nabo konen di ikke er så fryktelig mye over 60
Linemor Skrevet 26. juli 2003 #79 Skrevet 26. juli 2003 da kan vi ta med barnebarnet hennes istede, hvis det er ei jente da. ja gjør det, greit og le litt når man akkurat har fått opp øya
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2003 #80 Skrevet 26. juli 2003 nei sex er ikke bare for de unge det er for folk i alle aldre her ekskludrere vi ingen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå