Gå til innhold

DAGENS NEVROSE

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ehhh!!! *Smiler litt prøvende og plirer gjennom tårehavet* *Tørker tårer* :) Skal legge meg snart.....Sambo lovte meg en STOOOOOR overraskelse.....LURERsåfærtpåhvadet kanvære jeg..... :P Seså!!! Føler meg allerede MYE bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

JEg føler at jeg har truffet et hittil udekket behov med denne tråden.

Omtrent som mobiltelefonen - ingen visste at det var akkurat dét de trengte før de satt der dønn avhengige av SMS, MMS... - hørte jeg PMS?

Selv sliter jeg mest når noen i fullt alvor har "The final countdown" som ringetone, det er skikkelig spooky! :o

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nevroser for alt mulig, snakke med folk, være i selskap, blir helt fullstendig nevrotisk hvis jeg må snakke fremfor mange mennesker....huff......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg...jeg blir veldig, veldig usikker, stotrende og rødmende når Maiken og Chimp bruker disse kvinnelistknepene og lurendreiersketaktene sine mens de nærmer seg utsatte deler av kroppen min

Tenk om de ler av størrelsen, for eksempel

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår nevrosen, trøff. På en side så er det forståelig at dette er en nevrose, men på den annen side, så har jo dette flere sider, see?

Jeg mener...sett at man er på en kafe, ihjelsultet. Kjempedødsmegasulteforet. Og har valget mellom en Trailergrill og en ordinær slags wiener f.eks. Og bestiller en wiener, fordi man liker at det *knasker* når man setter tenna i den. Denne *knaskelyden* i seg selv er så...fristende på en måte, at man velger den. Assosierer, på en måte. Som bikkja til Pavlov, hvis du skjønner.

Jeg mener...når man da får denne levert foran seg, og ser glupsk på den, spruter littegrann sennep over den og gaper for å føre den inn i en nå nærmest skjelvende munn som sikler etter mat...er dette et tidspunkt å begynne å LE (????) på?

Det siste jeg ville gjort i en slik situasjon er jo å le!!!

Ville noen ledd når wienern først var kommet dithen? Med sennep og alt på?

*ristepåhodet*

Menn, altså!

Synes egentlig jeg er mye flinkere på likninger enn Jesus var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D der syns jeg var en knaskende god metafor, Maiken!!! Pølse m lydgaranti....ikke sant? Tenker Trøff blir litt beroliget nå og kommer tilbake....etter mer....pølsebrød???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Beklager, Maiken - men Pavlovmetaforen din gav meg et bilde på netthinnen av Maiken midt i intens spyttsekresjon... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Tenker Trøff blir litt beroliget nå og kommer tilbake....etter mer....pølsebrød???

I så fall Monte Frank... :sjarmor:

For ordens skyld; kødda... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Elb ud aggirt va TED????

Synes det hørtes bra ut, jeg.

Siklende, pesende og gal av sult. På et dulgt gatekjøkken, nærmest nevrotisk, desperat sulten på knaskrende wiener. Der..like bak hyllen med Toy og Hobby og samle-CD'er står en nærmest gal Maiken og dirrer av lyst! Skjelver, dirrer, vibrerer (håper Lillian ikke leser dette) av grådig, vill lyst på noe å tygge i. Det er formelig så hun kjenner tennene vokser...tunga henger litt ut nå, og bare selve visualiseringen av sennepsflaska gjør at det nå drypper litt fra den hovne tunga hennes...

Hehe...må snart få skrevet denne metaforiske nevrotiske novellen som ligger og knasker der bak i en sekretfylt hjerne! Mye bra bakgrunnstoff her! Masse motivasjon!

Hva er Monte Frank? Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det skummelt???

*litt fornærma*

Betyr det...at innfallsvinkelen ble leif? Burde det heller ha funnet sted bak hylla med potetgull og kjip shampo, kanskje??

Hjelp meg, da. Ikke gå i dekning! Chickens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*går i dekning, redd for hva et manus vil åpenbare*

blant annet... :oops:

Hvis du ta bort m'en i manus, Trøff, vil du se at dette kan du gjøre en elegant vri på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vrien hadde kanskje vært elegant, men redselen neppe mindre...

*bak-bak-bak-baaaaaaaak-bak-bak-bak*

For ordens skyld, Chimp: Dette er et forsøk på kyllingimitasjon, og har intet med anus å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du chimp...du er ikke født bak en stol!!! (ble det riktig??? Født bak en stol?)

Eller født mellom to stoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du så sikker på det, chimp?

trøff skrev:

*babek-bekka-kabbe-kebaaaaaaaab-kebeb-kebab-bab*  

*knips*

Takk, trøff. Skal bytte ut settingen fra gatekjøkken til kebabsjappe (tilgir du litt pynting på sitat??)

Det må da bli mindre nifst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...