Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #1 Skrevet 23. juli 2003 Noe vi ikke vil snakke så høyt om? Hvisk det her!
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #5 Skrevet 23. juli 2003 Brygger og kaier. Jeg flipper helt ut dersom jeg er i en bil på slike steder. Liker ikke å ha med ungene dit heller. Vet ikke hvorfor, vokste jo opp på en kai..... Søren, ble helt skjelven av å tenke på det. kai kai gå din vei, kaien ikke kom til meg. tralalalalala, hmhm * synger meg lystig og nervørs ut av denne tråden *
Bertha Skrevet 23. juli 2003 #6 Skrevet 23. juli 2003 Endelig en tråd for meg! Forresten, var det egentlig nevroser denne tråden skulle handle om? :o
tuji Skrevet 23. juli 2003 #7 Skrevet 23. juli 2003 Jeg får aaannngst av å tenke på blodprøver! Gjør meg ingenting å se operasjoner på TV eller at andre silblør, men tanken på en nål inn i den tynne huden på innsiden av armen gjør meg kald, klam og kvalm (kkk). Sitter faktisk og krymper meg her ved PC-en akkurat nå. :o Har tatt blodprøve bare to ganger jeg kan huske, og gikk rett i dørken begge ganger. :o
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #8 Skrevet 23. juli 2003 Herlig Bertha! Takk for at du drar dette ut av skapet, klasker det i skjermen og setter det på agendaen. :o I tillegg...så har jeg en sluknevrose! Hater sluker!!!
chimp Skrevet 23. juli 2003 #9 Skrevet 23. juli 2003 Sambis påstår at jeg har PMS om dagen.....V nærmere ettertanke kan d hende han har rett! Er DET en nevrose???? :o Ihvertfall river og sliter den i nervene....PMS'en altså!
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #10 Skrevet 23. juli 2003 På HVILKEN måte sliter den i nervesystemet ditt, chimp? DET er det store spørsmålet *klør meg i fiktivt skjegg og grubler* Blir du...snål, mener du? Greier du ikke å bestemme deg? *selvterapi på gang*
Maxine Grey Skrevet 23. juli 2003 #11 Skrevet 23. juli 2003 Jeg har et sterkt og uforløst forhold til K.O.D.E.R. Særlig de som har med magnet-striper å gjøre. Får hetetokter (eller er det overgangsalder?) bare ved tanken! Nå må jeg roe meg med en kabal - dette var sterkt og skrive om!
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #12 Skrevet 23. juli 2003 Hjalp kabalen? Utrolig hvor - GODT - det gjør å sette ord på ting, ikke sant? Veldig...ubestemmelig givende på en måte. På en annen måte så er det littegrann frustrerende også. Når det er sagt, så, ja...nei...det... Ja...nei...det...
*Lillian* Skrevet 23. juli 2003 #13 Skrevet 23. juli 2003 jeg tør ikke engang si hva som er i tankene mine nå på dette tidspunkt Lillian
Gjest Embla s Skrevet 23. juli 2003 #14 Skrevet 23. juli 2003 Jeg har masse ting jeg ikke orker å si høyt engang.. Blodprøver ja... Uhu så ekkelt! Også takler jeg ikke utstående navler! (husker bilder av nakne små negerbarn med utstående mager, ditto navler i o-fag bøkene.. Jeg måtte holde for navlene i boka..). Og hvis jeg eks står på en balkong i, la meg si 8. etg. får jeg trang til å hoppe. Ikke at jeg har lyst til å hoppe (langt i fra), men jeg tenker "hva hvis jeg ble gal akkurat nå og bare hoppet" eller jeg tenker på hvilke følelser som svirrer gjennom hodet etter at man har hoppet (eller blitt dyttet eller falt) ned fra sånne høyder :o For en følelse "ooops, dette var dumt".. For ikke å snakke om en viss scene fra filmen "Jenny" der Liv Ulmann spilte hovedrollen. Der hun prøver å ta livet sitt.... Jeg var kanskje 10-12 år da jeg så den, og glemmer det a l d r i :-? Huff!!
chimp Skrevet 23. juli 2003 #15 Skrevet 23. juli 2003 Maiken skrev: På HVILKEN måte sliter den i nervesystemet ditt, chimp? Jammenmeg påstår han ikke at jeg er AGRESSIV!!! Tenke seg.....noe så utenkelig som en agressiv chimp - chimpanse ja, men en chimp- nei! Jeg blir så sinna at jeg griner.....Kjempesyndpåmeg er det, det er DET!!! det er.....
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #16 Skrevet 23. juli 2003 *hikst* :o Ja...nei...det...er jo bare helt fryktelig, chimp Spørsmålet da *klø seg i endamer fiktivt skjegg* er jo om du griner mye ellers, vettu. Ikke bruke opp snørr og tårer i tide + utide. Kjenner fenomenet. Grine når sinna :o Når...argumenter bare går i fullstendig vranglås (smiley ser for snill ut!) Når...når...du formelig kjenner hvordan tarmene og levra og nyrer og blindtarm og tolvfingertarm (????) og strupe og alt som nå måtte befinne seg av guts der inne vrenger seg i ren og skjær frustrasjon bare ved TANKEN på å bli kategorisert som AGGRESSIV!!! Ja...nei...det... *fyfader*...så godt å LUFTE, lissom! Nevrotiske??? Vi her inne??? Makan!
chimp Skrevet 23. juli 2003 #17 Skrevet 23. juli 2003 Maiken skrev: Ikke bruke opp snørr og tårer i tide + utide. Hikst! Hulk! Snufs! Åja...Snufs! Tor jeg skjønner hva du mener, kloke Maiken! Den som roper ulv i utide....for ikke å snakke om chimp(anse)....osv. Da FÅRJEGIKKE trøst når jeg virkelig harno å grine for...ERdetDETdumener?! ER det? ERRRR det? Å unnskyld, snille Maiken, nå ble jeg visst bare bittelittegranne høyrøstet her......UÆÆÆÆÆÆ
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #18 Skrevet 23. juli 2003 :o Få det ut, chimp!!! Ut...slipp ut følelsene dine, du! Hehe...Trøffel VIL få adrenalinsjokk når han oppdager hvilket vekkelsesmøte han har stelt i stand!!! Garrrantert! Hadde jeg vært drivende dyktig nå, så skulle vi ha laget en avstemning om akkurat dette. Det å åpne for sånt'no på et kvinneforum må jo nødvendigvis være mer utfordrende enn Livets Datters forvirrede fjert i denne kurvstolen (dere vet vel hva det NÅ snakkes om, håper jeg!)
chimp Skrevet 23. juli 2003 #19 Skrevet 23. juli 2003 NEI!!! Hvorfor er d aldri noem forteller meg!!! noe....DetERSÅurettferdigatte....
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #20 Skrevet 23. juli 2003 Fader!!! :o Du er visst rammet, chimp. Er det noe jeg kan si? Noe jeg kan skrive? Noe som kan hjelpe deg ut av dette uføret? En limerick? En-binde-strek-analyse-av-en-eller-annen-setning? Bare spør du! Elskling renset sluk forrige uke, så jeg er på en måte kurert om enn så lenge. Masse overskudd! Bare spør, du. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHHH!!! FAEN!!! Stankelbeinangrep!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå