Catzy Skrevet 23. juli 2003 #1 Skrevet 23. juli 2003 Hei. Har nettopp flyttet fra Carl Berner til St. Hanshaugen. Trives veldig godt, men lurer på en ting: - Hvor er nærmeste matbutikk av typen Centra eller Meny? Har Rema, Rimi og Kiwi i nærheten, men skulle gjerne hatt en butikk med litt større utvalg også. Vet at det er en Centra på Majorstua, men er det noen nærmere? Catzy
punkyB Skrevet 23. juli 2003 #2 Skrevet 23. juli 2003 Majorstua er den nærmeste som jeg kommer på i farta. Jeg bor ved St.hanshaugen selv og jobber på Majorstua så sånt sett kan jeg ha misset noen andre ..... Den Rimi , eller er det Rema som ligger midt i Theresesgate er dog ikke så verst. De har ferskvaredisk , brukbar frukt og ellers sånn passe. Ellers så kryr det jo av frukt/delikatessebutikker i området da.
Klips Skrevet 23. juli 2003 #3 Skrevet 23. juli 2003 Ellers så kryr det jo av frukt/delikatessebutikker i området da. Åja! Gutta på Haugen! Dødsmisunnelig på alle som bor i nærheten av den. (Gjorde det selv før.)
Gjest Poirot Skrevet 23. juli 2003 #4 Skrevet 23. juli 2003 Åja! Gutta på Haugen! Dødsmisunnelig på alle som bor i nærheten av den. (Gjorde det selv før.) mmmmmmmm.......
ivanka Skrevet 26. juli 2003 #6 Skrevet 26. juli 2003 i theresesgate lå det en icabutikk før - men den er vel kanskje rimi nå? gutta på haugen og java ved siden av må du få med deg! mega i hegdehaugsveien ligger da nærmere enn majorstua? ikke helt oppdatert, det er 3 år siden jeg flyttet fra st.hanshaugen, men 'gutta' er et must!
Catzy Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2003 Gutta på haugen har vi sjekket ut. Masse fint der, men kanskje litt dyrt. 150 kr for ca 500 g kyllingfilet? (Damen bak disken sa heldigvis fra!) Trenger bare en butikk som har litt større utvalg på middags og påleggsfronten... Catzy
Snuppelure Skrevet 28. juli 2003 #8 Skrevet 28. juli 2003 Du har jo fiskebutikken i Bjergårsgt som heter Fisk (tror det var navnet) Den er bra den :-) Noen større "god butikk" finnes nok i nær området. Rimi i Teresesgt er nevnt. Men der er seervicen elendig, og ferkvare disken.... ja den avstår jeg fra å kommentere. Om det ikke er den stor buktikken du leter etter her, så kan du jo trøste deg med at det er et eldorado av små spesial butikker her da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå