Gå til innhold

Favoritt-banneord

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Inspirert av all skjellinga og smellinga på Dagens Dose-tråden: Hva er ditt favoritt-skjellsord?

Ettersom jeg bor i Nord oversvømmes jeg jo daglig av saftige gloser, en del av dem egner seg ikke til å bli gjengitt her. Men "KVEITHAU" er en klassiker! "HYSFESKAR" også, forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker standard FAEN, jeg da. Begrenser meg med unger tilstede, men det glipper ut i blant.

Mistet en trestokk på tåa i går og da kom det et stort, rungende HELVETE, mens jeg kikket rundt meg for å se om nysgjerrige unger hadde fått det hele med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selv har jeg blitt kalt monsterfi##e, og følge meg selvsagt uhyre truffet...

:ler:

Jeg bruker gjerne ordene "har du glemt å ta medisinen din?" litt for mye til folk som er tøffe i trynet - ellers blir det også litt for mye bruk av ordet som angir et varmt sted på 7 bokstaver.

Jeg bør nok ta selvkritikk for de tingene der. Men neida!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg banner ikke så mye, men skeier ut med et "HÆLVETE" dersom situasjonen krever det.

Viktig at det uttales med "æ", for da høres det mye styggere ut.

Og siden jeg banner så sjelden, har det svært stor effekt! Kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Jeg himler ofte med øynene og sier "jeeezzzuuzz" :roll:

Så går det i faen, helvete, faen ta deg... Banner MYE, og er ikke stolt av det..

FAEN! Hvorfor i svarte helvete må jeg banne så jævla mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dust

Taper

Nek

strekker jeg meg til. hvis jeg slår meg, så slår jeg eller sparker tilbake det som vondtet meg (hylle, bord etc), og sier ÆÆÆUUU *boink boink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Har en greie med å banne jeg og, men kun i selskap med kjæreste/venner hvor jeg egentlig ikke tenker så veldig mye over det jeg sier. Blant barn, foreldrene, på jobb, skole og over alt ellers skjerper jeg meg veldig. Greit å være obs på det kanskje?

Standarden er vel "faen", men favorittordet (som kanskje skal begrenses i disse turist-tider) er et rungende, langtrukkent "Meeerde" etterfulgt av ville nasallyder og skarre r'er selv en bergenser som meg får vondt i halsen av. Har jeg et anstrengt forhold til fransk? Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol: På jobben og i selskapligheter er jeg blitt veldig flink til å ikke banne. Tidligere var forskjellige av disse ordene en del av språket mitt, rett og slett, fordi jeg var så ille til å banne hele tida.

Ord jeg brukte før var blodhore, men det er så stygt at jeg har klart å slutte med det :lol:

Nå går det mye i my ass, piss meg i øret, faen, hælvete, fitte og alle de ordene Lea ramset opp :sjarmor:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Som den vassekte nordlending jeg er sier det seg jo selv at mitt kraftigste uttrykk er "ka farsken ? "...

Andre ord er jo bare beskrivelse av hvordan ståa er :

Pittelitt ille : shit !

Litt ille : faen!

Ille : faeni helv.....

Litt mer ille : Faeni helv innst inni svarteste

Mer ille : faeni helv innst inni svarteste lyserøde pikkhelv

Litt ekstra ille ( feks å slå lilletåa mot en dørkarm ) : faeni innst inni svarteste fitt* grønnjævlige helsikes dritt bort i natta faensmaktjævler

Ekstra ille ( feks slå stortåa TO ganger på en dag ) : nu må det for faensmakters dritthelvete ta slutt på den hær jævlade førpulte dørrkarmhælvetes pikk

Osv osv helt til noe er så ille at vi bare sier : shit ! :lol: Da er det liksom ikke noe mer å si....

Banner ikke så mye selv da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...