Gå til innhold

hva er det jeg ikke har fått tildelt?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

nå har det seg sånn at jeg er sammen en utenlandsk gutt, vi traff hverandre for en liten stund tilbake, og har det alle tider sammen, begge respekterer vi hverandre fult ut, og er glad i hverandre. problemet er bare det at jeg er norsk og han utenlandsk og det er synlig. men det er et problem for norske gutter og også noen jenter at jeg går hån di hånd med en utenlandsk gutt, dere skal se alle de stygge blikkene jeg får i løpet av en dag med han! akkurat som om jeg kan lese tankene deres at jeg er en hore eller noe annet unyttig i og med at jeg går med han! og fra før har jeg lav selvtillitt og burde kanskje ikke vært sammen han, men jeg er jo så gla di han, men hvorfor kan ikke jeg klare å finne meg en norsk gutt da? jeg har aldri vørt sammen en norsk gutt og de virker ikke interriset, mens blandt utenalndske får jeg stadig vekk komplimenter og de værste sjekketriks.hva er feilen med meg da? hva er det jeg ikke har som norske gutter vil ha? tanken irriterer meg til tross for at jeg har fiunnet en fin kjæreste nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en fin kjæreste som du er glad i og trives med skal du bare drite i hva alle andre synes!

Skrevet

Helt enig med Starie!! Du må følge hjertet ditt!!!

Ann-Karin

Skrevet

Folk må lære seg å passe sine egne saker, ja.... :blunke:

Skrevet

Hvis dette var en annens innlegg, tenk tanken.

Hva slags råd/svar ville du gitt henne?

Jeg for min del sier meg enig i de andre her. Ikke noe vits i å tenke over hvorfor du ikke har hatt en norsk kjæreste når du har en kjæreste som du er glad i, og han er glad i deg. Du har nok fått utdelt det du trenger.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hvis du er lykkelig og dere har gjensidig respekt for hverandre så er ingenting bedre enn det...

Men, (det er ett stort men her)- og det er det faktum at mange gutter ser bevist etter jenter med lav selvtillit som de kan manipulere og utnytte når de har blitt trygge på dem. Dette gjelder både utenlandske og norske gutter. Og når jeg ser en feks. velkledd pakistansk gutt som går hånd i hånd med en tydelig oppdressa norsk jente med det siste fra Dollhouse så skal jeg medgi at jeg tenker mitt. Han ser på henne som sin eiendel og sin hore- en han kan ha sex med inntil han må gifte seg med en "ren" jente fra sitt hjemland.

Her er det ikke snakk om dype følelser fra hans side.

Minnie

Skrevet

Synd verden ikke har kommet lenger, men vi ser jo bare at her inne på KG florerere fordommene......

Bare hold hode hevet, og gi F alle. Det er din lykke som teller, det er ditt liv!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det er ett klart skille mellom det å ha fordommer og å være bent frem realistisk.

Minnie

Skrevet

Så det er realistisk å tro at alle velkledde gutter med utenlandsk opprinnelse (bruker ikke pakistansk, for jeg klarer ikke å skille de forskjellige minoritetene fra hverandre), som er sammen med pene, norske jenter, bare betrakter de som horer? Det kaller jeg fordommer.

Utenlandske gutter har stor frihet både når det gjelder hvem de er sammen med og hvem de skal gifte seg med. Jeg kjenner folk som har vært og er sammen med utendlanske (også muslimske) gutter. De utendlanske guttene behandler disse jentene med en respekt mange norske gutter mangler.... Klart du finner drittsekker der og, men det er søren meg mange norske gutter/menn som behandler/bruker damer også. Det er jo ganske mange av innleggene på KG et bevis på.

Skrevet

Jeg forstaar ikke helt hvor du vil hen med innlegget ditt, gjest! Paa en maate virker det som du vil ha svar paa om det er galt aa vaere sammen med en du er glad i pga forskjellig opprinnelse. Paa en annen maate faar jeg inntrykk av at du helst ville hatt en norsk kjaereste, men har tatt til takke med det nest beste fordi du tror de norske gutta ikke vil ha deg..

Hvis du hadde vaert virkelig glad i kjaeresten din, hadde du vel ikke stilt dette spoersmaalet?

Hva andre mener og synes har ingen ting aa si saa sant dere har det bra sammen. At folk ser stygt paa dere skal du bare drite i. Men det kan vaere vanskeligere aa vaere sammen med en utlending enn en nordmann hvis kulturbakgrunnen er veldig forskjellig... og det er nok noe aa tenke paa hvis du er i begynnelsen av forholdet. Det er ikke alltid kjaerlighetsbaand er sterkere enn blodsbaand.

At ikke du faar mer oppmerksomhet fra utlendinger enn nordmenn er ikke unormalt. Norske gutter er generelt ganske sjenerte og toer ikke alltid si det de mener eller ta det foerste steget... Norske gutter synes garantert du er like flott som utlendingene, men det er bare det aa faa sagt det som tydeligvis ikke alltid er like lett..

Det stemmer at i mange kulturer er kvinnesynet et helt annet enn i Norden. Der er mange kulturer hvor kvinnen blir sett paa som en pyntegjenstand eller bruksgjenstand for den saks skyld.. Jeg sier ikke at kjaeresten din er saann, jeg vet jo ikke hvor han kommer fra en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...